Haziran 29, 2013

ZORETANİN İLE 17. HAFTA

 Bu hafta yazımı biraz geciktirdim çünkü çarşamba günü  Zoretanin yazdırmak için doktora gittim, bu arada kan tahlili yaptırma zamanım da gelmişti. O gün boğazım bir garipti, yanıyordu. Ertesi gün kalktığımda boğazım çok acıyordu. Hemen rapor aldım. Eğer işe gitseydim şu anda daha kötü bir durumda olacaktım. Çünkü benim boğazım iltihaplandı mı bittim demektir. Konuşamam, sesim travesti sesine döner. Sürekli sümkürürüm ya da balgam çıkartırım. Sanki günde iki paket sigara içiyorum da bu hale geliyorum sanırsınız. Acayip sümüklü bir insanım. Yapış yapış, vıcık vıcık bir hasta olurum ben. Annem bile tiksinir benden. Her yer peçete dolar, iyileştikten sonra iki ay evden temizleyemem o peçeteleri. Bir de o halde işe gittiğimi düşünsenize... Zaten oda arkadaşım ota b...ka gıcık olur. Bir keresinde onunla aynı odayı paylaşmazken ben hastaydım ve burnumu siliyordum. Beni odamdan kovmuştu. Gidip lavaboda silecekmişim burnumu. Ama o zaman benim tüm günümü lavaboda geçirmem gerek. Neyse canım hasta oldun mu raporu alacaksın, evde yatacaksın en iyisi bu.
Bu hafta dediğim gibi kan testi yaptırdım. Kolesterolüm 261 çıktı ama karaciğer enzimlerimde bir problem yok. Kolesterol için diyetisyene gittim. Kilomun normal olduğunu söyledi bu yüzden diyet vermedi. Bu kolesterol ancak yürüyüşle gider ama ben hiç düzenli yapmıyorum:((( İlacı kullananlar moraliniz bozulmasın, benim önceden de kolesterolüm yüksekti. Önemli olan karaciğer enzimlerinizin normal olması bunu unutmayın.
Bu hafta burun kanamasından şikayetçiyim. Onun dışında da dudak kuruluğu. Başka da hiç bir şey hissetmedim. En rahat haftam oldu diyebilirim. Dört ay bitti. Beşinci ayın kutularına başladım. Her gün, günde iki defa güneş kremine bulanıyorum. Kendime kocaman bir hasır şapka aldım. Bir de beyaz bir şemsiye bulsam güneşten iyice korunabilirim. Vampir gibiyim. Günde üç litreden fazla da su içiyorum. Her şey yolunda şimdilik.
Herkese geçmiş olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...