Eylül 07, 2013

BUGÜN KURSTA!!

Şu yazımda seslendirme kursuna gittiğimden bahsetmiştim. Bu konunun temeli de diksiyonun düzgün olması olduğundan öncelikle bize diksiyon dersi veriyorlar demiştim. Bugün kursa gittiğimde arkadaşlarla her zamanki sınıfımıza yönelirken sekreter kız başka bir odayı gösterdi. Ne olduğunu anlayamadık, oturduk. Derken ilk hafta dersimize gelen değerli Rıza hocamız, bu hafta kamera önünde haber okuyacağımızı ve sonra videodan izleyip değerlendireceğimizi söyledi. Elimize iki sayfalık haber metinlerini tutuşturdu. Hemen beş adet haber seçtik ve sırayla okumaya başladık. Nasıl heyecanlandım hatta heyecanlandık anlatamam. Ben kendi adıma söyleyeyim kendimi izlemekten ve dinlemekten hoşlanmıyorum. Görüntüm ve sesim kendime çok kötü geliyor. Arkadaşlarım ses tonumu beğense de benim için durum böyle.
Erken çıkma zorunluluğu olan bir kaç kişi önce çıktığı için sıranın bana geldiğini anlayamadım. Hop diye masada buldum kendimi. Birdenbire kamera karşısında haber okumaya başladım. Ellerim öyle titriyordu ki masaya koydum sürekli, kafamı hiç kaldırmadım. Ben heyecanlı olduğumda çok heyecansız görünürüm.:))) Normal halim heyecanlı gibidir hatta. Kimse ben okurken bir şey anlamadı ama benim içimde fırtınalar koptu. Sonra herkes sırayla okudu hatta bir arkadaşımız sınıftan kaçtı. ;)) Derken sıra eleştiriye geldi tabii. Hepimiz acayip hatalıydık. Allahtan benim sesimde çok sıkıntı yok sadece alışagelmiş bazı kelimeleri düzeltmem gerek. Dersten sonra kuaföre gittim orada bile haber okudum. :)) Çok güzel bir deneyimdi. Önümde çok zor bir yol var onu da anlamış oldum bugün. Benim gibi uğraşanlara kolaylıklar diliyorum. Ve okuduğumuz haberlerin fotoğrafını yayınlıyorum.



Haberleri dinlediniz, esen kalınız...:)))

12 yorum:

  1. Sen anlatırken ben de heyecanlandım şimdi :) üniversitede sosyal fobiktim ve son sınıfa kadar hocalar benim sınıf 1. olduğumu anlamamışlardı,derste o kadar silik bir tiptim ki anlatamam:))) benim sınıfta olduğumu bile farketmiyorlardı:) Sonra son sınıfta seminer dersinde konu anlatmam gerekti ve ben de okulun psikologuna gittim her perşembe hiç unutmuyorum :) kadın verdi gazı verdi gazı ben de anlatımımı yaptım başarıyla :))) sonra da hoca oldum üni.de zaten :)))) bazen korkuların üstüne gitmek gerek yoksa olmuyor ilerleyemiyorsun.bu arada evet uyum benim göbek adım:) su hiçbirşeydir uyum herşey benim için ;) güzel yorumların için teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet korkuların üstüne gitmeli, ben geliyorum korkularım bekleyin beni:)) bende yorumun için teşekkür ederim:))

      Sil
  2. Haber bültenini okuyunca nedense Mehmet Ali Birand'ın telafuzları geldi aklıma :) "CEHAPE, MEHAPE"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha:)) öyle okuyan arkadaşlar vardı. tabii korkunç şekilde eleştirildiler.:))

      Sil
  3. :) valla epey ter dökmüş olmalısınız nugicim :) kendimi düşündümde orada kıpkırmızı bir surat titrek bir ses :) ekonometri dersinde sunum yapmam gerekmişti grubum adına ama alkışı almıştım bende şaşırdım çok iyiymişim ve çok başarılı bir anlatım olmuş o herkesin tırstığı hoca kalktı ve elimi sıktı :) tebrik etti (ki başka hiçbir öğrenciye bunu yapmamıştı sınıfta) şaşa kaldım kıpkırmızı suratla :D sesim arada titrese de suratım kızarsada başarıyla ve teklemeden bitirdim o günü hiç unutmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek ter dökemedim ne olduğunu anlamadan kamera karşısında buldum kendimi, bundan sonra kesin daha çok böyle şeyler yaşayacağız, aman tanrım;)))

      Sil
  4. Hayata yapamayacağım bir şeyi yapmışsın. Kamera aman tanrım. Hele kendimi izlemek duymak..
    :) Sana bol şans ilgiyle diğer yazılarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, biliyor musun izleme kısmı geldiğinde ekrana hiç bakmadım:))

      Sil
    2. Ben hala düğün videosunu izlememiş insanım:)

      Sil
  5. Ayy ne heyecanlı ve güzel bir tecrübe Nugi. Tebrik ediyorum seni.

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...