Mayıs 06, 2013

MADECASSOL MUCİZEM :))

 Şu yazımda koluma ağda yaptırdığımdan ve elimdeki deri çok ince olduğu için derinin kalktığından bahsetmiş ve fotoğraflarını yayınlamıştım. Şimdi üzerinden iki gün geçti ve elimin haline bakın. Resmen düzeldi. Madecassol'un iyi bir krem olduğunu biliyordum fakat bu kadar etkili olabileceğini düşünememiştim. Elim çok acıyordu. Kremi sürdüğümde de elim çok acıdı fakat 1-2 dk içinde o acı geçti. Bir süre sonra sanki güneş yanığı olmuş gibi o bölge komple soyuldu. Ama altta taze deri oluşmuştu. Rengi, dokusu neredeyse tamamen düzeldi. Herhalde hiç iz de kalmayacak.
Madecassol tamamen bitkisel içerikli bir merhem. İçerisinde Centella asiatica'nın titre edilmiş ekstresini içeriyor. Centella asiatica uzun yıllardır Hint tıbbında kullanılmakta olan mucize bir bitki. Merhem Bayer firmasına ait. Güvenle kullanabileceğiniz bir merhem. Kesinlikle doktoronuza danışın ve sonrasında bu merhemi alın. Evinizin ecza dolabında mutlaka bulundurun. Özellikle hanımlar mutfakta ellerini sürekli keser ya da yakarlar, bizim bu merhemle tanışmamız da böyle olmuştu. Annem bulaşık yıkarken bardak kırılmış ve elini kesmişti. Doktor anneme bu ilacı vermişti. Sonrasında iz bile kalmadan iyileşmişti. Aynı zamanda böyle kesiklerde Furacin isimli merhem de çok işe yarıyor.
Nasıl düzelme var değil mi?

17 yorum:

  1. Yinede sen bi daha ağda yaptırma nugi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömrüm boyunca yaptırmayayım hatta, ne çektim yaaa...:))

      Sil
  2. 4 aya yakın süre geçmiş, elinizin durumu nasıl acaba? işe yaradı mı? yani iz var mı?
    bende de dudak üzerinde leke oluşturdu sir.. işe yarar mı acaba diye merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, beim elimdeki yara bu ilacı sürer sürmez bir hafta içinde geçti. Hiç iz yok elimde çok şükür. Fakat dudak üstündeki ağda yanığına madecassol fayda etmez. Çünkü o tarz lekeler sıcakdan oluyor. Benimse ağdayla beraber elimin derisi soyulmuştu. Bence lazer giderebilir lekenizi. Ben dudak üstüme lazer yaptırıyordum bıyıklarımdan kurtulmak için, o zaman dudağımın üzerinde sevmediğim iki adet ben vardı. Onlar silinmişti:))
      Umarım yardımcı olmuşumdur. Güneş kreminide o bölgede yoğun kullanın mutlaka.

      Sil
  3. Benimde yüzümde çok küçük bir yere saç maşası drğdi ama demir değil hemen doğuk suyla yıkadım buz koydum silverdin sürdüm 1 gün sonrada madecassol sürdüm sürüyorum şuanda küçük olda bile soyulup iz kalmaz mı sizinkindenderi kalkmış dahada kötü hiç iz frlan var mı acaba ? Yada ne kadar sürede geçti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba benim elimde hiç iz yok. Geçenlerde de parmağımı kestim mesela normalde kesiklerde de iz kalır ama ben madecassol sürdüm hiç iz yok. Elimdeki deri üç gün içinde kendini yeniledi, beş günde ise hiç eser yoktu. Saç masası değmişse büyük ihtimalle yara oluşmuştur hemen sürmeye başşladığınız için hiç iz kalmayacaktır bence:))

      Sil
  4. Bu süreç içinde iple kaş bıyık alsak olur mu

    YanıtlaSil
  5. kardeşim sinir krizi geçirirken elindeki bıçakla yüzümü boydan boya kesti. kulagımdan başlayıp çeneme kadar uzanan Abartısız korkunç ötesi bi kesikti. yer yer dikişler atıldı. 6 ay madacassol kullandım. neredeyse hiç iz kalmadı. O kesiği iyleştirdikten sonra herşeyi iyileştirir emin olun.

    YanıtlaSil
  6. İki parmağım birden kesildi iki hafta önce. Kesildikten bir gün sonra madecassol sürdüm sürekli iki gün sonra deri baya kapanmışti.

    YanıtlaSil
  7. Mrb benim burnumda kahverengiye yakin renkte lekeler olustu acaba bu krem işe yarar mı. ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yaramaz daha çok açık yaralarda işe yarar bu krem. Bence siz leke giderici kullanın:)

      Sil
  8. Mrb benim burnumda kahverengiye yakin renkte lekeler olustu acaba bu krem işe yarar mı. ?

    YanıtlaSil
  9. Ben lekeler için kullandım gayet etkili

    YanıtlaSil
  10. sivilce lekelerine iyi geliyormu?

    YanıtlaSil
  11. Ya bende agda sonrasi alerji yapiyo buda kasimaya neden oluyo ve sonra iz kaliyo ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  12. Bende sivilce izi var ve yuzumde yaralar var iyi gelir mi kizlar :(

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...