Mart 06, 2013

ZORETANİN İLE İLK HAFTA

Geçen hafta salı günü yazdığım postta sivilce sorunumdan ve zoretanin kullanmaya başlayacağımdan bahsetmiştim. Dün bir hafta oldu. Bu ilaçların yan etkileri çok fazla olduğundan ve internette çok kötü yorumlar dolaştığından kendimde gördüğüm yan etkileri hafta hafta sizlerle paylaşmak istiyorum. Umarım kullananlar olarak böylece birbirimize yardımcı oluruz.
Doktor benim için günlük 40 mg'lık dozu uygun gördü. Bu yüzden bir sabah bir de akşam olmak üzere; günde iki kere tok karnına alıyorum. Bazı sitelerde aç karnına alınırsa sırt ağrısı yapacağı söylenmiş. Bu tamamen yanlış bir bilgi, eğer bir ilacın üzerinde tok karnına alınacak yazıyorsa, bu ilacın midede patladığını ve aç karnına mideye zarar vereceğini gösteren bir şeydir. Midenize zarar gelsin istemiyorsanız, tok karnına alın.
İlacı kullanmaya başladığım ilk günden itibaren baş ağrısı çekiyorum. Çok şiddetli değil neyseki. Ama ben sadece ayda bir kez baş ağrısı çeken biri olduğumdan garip geliyor. Yorgunluk var. Fakat bu yavaş yavaş baharın gelmeye başlamasından da olabilir. İlk üç yüzümden yağ aktı resmen. Burnumdaki siyah noktalar kabardı falan ama şimdi geçti. Bir ay saçımı yıkamasam yağlanmayacak saçlarım vardır. Fakat şu anda kafamın tepesinde yuvarlak bir kısım aşırı derecede yağlandı. Sanki orada kalıp gibi kaldılar. Üniversiteyken bir keresinde şampuan diye saçıma saç kremi dökmüştüm. O zamanda öyle kalıp gibi olmuştu ama yıkayınca geçmişti. Şimdi banyodan çıkıyorum, saçımın o bölgesi yağ içinde. Herhalde bu yan etkide tekimdir diye düşünürken iş arkadaşımın kardeşinde de aynı yan etkinin olmuş olması ve ilaç bittikten sonra geçmesi içimi rahatlattı.
İlk günler kuruma olmadı yüzümde ve dudaklarımda. Altıncı güne geldiğimizde dudaklarım kurumaya başlamıştı. Ama nivea'nın lip stick'i sayesinde henüz kötü değil. Üstelik lip stick renkli olduğu için ruj sürmüşüm gibi bakımlı geziniyorum. Altıncı günün akşamı yüzümün soyulmaya başladığını farkettim, bugünde burnumun kenarları kaşınıyor. Yüzümde biraz da yanma var. Bunların dışında bacaklarımda kaşıntı var. Zaten egzama yapması olasıymış. Çok şükür bende bel ve sırt ağrısı yok. Gayet de iyiyim yaw. Korkmayın bence, ama kendinizi de takip edin. Vücudunuzun normal dışı tepkilerini ancak siz bilebilirsiniz. Kötü tepkiler verdiğinde ise mutlaka doktorunuza danışın.

P.S: Fotoğraf www.kullananlar.com 'dan alınmıştır. Kendim çekemedim niyeyse.

119 yorum:

  1. 4. AYIN ICERISINE GORDIM VUCUDUMDAKI AKNELERIN 4 DE 3 LUK KAYIP SOZ KONUSU AMA YAN ETKILERI DEDIGINIZ GIBI COK VAR AGRI GIBI BI DURUM SOZ KONUSU OLMADI BENDE CILDIMDE SADECE SOYULMALAR KURUMALAR VE BURUN KANAMALARI SOZ KONUSU EN KOTUSU ISE DUDAK :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de en kötüsü dudak ama bu hafta ne olduğuna inanamazsın, yeni postum da olacak. Sana da geçmiş olsun.:))

    YanıtlaSil
  3. BEN 8.AYIMDAYIM VE 14 GÜN SONUNDA BİTİYOR TEDAVİM CİLDİM ÇOK GÜZEL BEBEK GİBİ OLDU HERKES NE KULLANDIĞIMI SORUYOR BAŞLARDA ÇOK SIKINTI YAŞADIM TABİ AMA İNANIN DEĞİYOR :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sekizinci ay mı? Vay! Ben son iki ayıma girdim, sekiz ay çok zor olmalı ama değdiğine eminim. Fotoğrafların varsa nugilihayat@gmail.com adresine, tedavi sürecinle beraber yollarsan yayınlayabilirim. :)) geçmiş olsun senin adına çok sevindim

      Sil
  4. selam arkadaslar bende zoratenin tedavısı goruyorum 4. aya gırdım sıvılce yok ve hıc cıkmadı fakat pembelıkler var tedavıyı tamamlayanlar yardımcı olabılırmı bırde doktorum nadıxa ı yı surmeme gerek olmadıgını soyledı.. bu pembelıklerı gecırecek bı ılac varmıdır acaba tşkrler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de kızarıklık var nasıl geçecek bilmiyorum doktora danışayım:))

      Sil
  5. meraba ben de 3gündür kullanıyorum ama hala kaygılarım var dudaklarım ve ellerimin hafif hafif kurumaya başladığını fark ediyorum ama belki de psikolojiktir yani neyin ne olduğunu anlayamıyorum açıkçası hala çok heyecanıyım ve korkuyorum ne bulursam okuyorum bu ilaç hakkında bu sayede burayı buldum umarım tedaviyi bitirebilirim hepimize geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, Benim tedavim bitti, mükemmel bir cildim var. Diğer yazılarımı da okumanı öneririm, her haftayı anlatıyorum.:)))

      Sil
    2. merhabalar sizin sayfanızını bu ilacı kullanmaya başladıktan sonra okudum buldum diyebilirim. bende zoretanin kullanmaya başladım ve bugün 9. günüm yüzüm pul pul dökülüyor ve çok kaşınıyor siz normal mi? özellikle kaşım anıl çevresi çenemin yan tarafları sizce ne yapmayalım?

      Sil
  6. Merhaba, Ben Zoretanin Kullanalı 1.5 Ay Oldu.Bir değişiklik görmedim ne zaman fayda edecek bilmiyorum. Hep utanıyorum sivilcelerimden.Ne kullansam fayda etmedi herşeyi kullandım Destek olun bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir buçuk ayda bir değişiklik olmaz hemen. Biraz sabredin. .doktordan sivilcelerinizi kurutacak cildinize iyi gelecek bir tonik tavsiye etmesini isteyin. :))

      Sil
  7. Keşke yüzüm bir bebek gibi olsa varya :) Ama sabretmek gerek bide okullar açılıyor Pazartesi Gene Utanacam Sivilcemden

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Bir sorum olacak zoretanin kullanmaya başlayalı 2 hafta oldu.Hapın tam faydasını ne zaman görürüm şimdiden tşkkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tam olarak bir ay sonra görmeye başlamıştım, herkeste farklı olacaktır. Umarım bir an önce fayda eder.:))

      Sil
  9. Bir sorum olacak: Sivilceleri kapatan bir krem önerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana zamanında imex isimli kremi vermişti doktorum. Sanırım hiç bir zararı dokunmaz:)))

      Sil
    2. arkadaşım cilt tonunu bilmiyorum ama imex çok beyaz yani ben buğday tenliyim ama bana beyaz duruyor. bende imex ve eritretin diye 2 laç kullanıyorum fakat doktorum bu ilaçlardan sonra bu hapıda kullanabileceğimi söyledi. umarım bende memnun kalırım...

      Sil
  10. Nugi zoretanin kullanalı 1.5 ay oldu sivilcelerim daha beter oldu yüzüm az şişti faydası yerine sivilcelerim ne hale geldi hep dalga geciyorlar bana destek olurmusun şimdiden sana tsk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle bir problem olmamıştı sayın adsız. Sana destek olabilecek tek insan dermatologdur. Doktoruna danış:))

      Sil
    2. Sağol Nugi. Belki yasımdan dolayı böyle problemim olmus olabilir.İnsallah gecer.d

      Sil
    3. İnşallah biraz sabret bakalım;)

      Sil
  11. Nugi bu arada imex kremin tavsiyen icin tskler

    YanıtlaSil
  12. Adsız :D bu site gercekten faydalı.Herkese tavsiye ederim.İnsallah gecer şu sivilceler insanı usandırıyor.Ama Nugi nin Dedigi gibi sabretcem.Ümidimi kaybetmeyecem hic bir zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet geçecek, hiç merak etme sayın adsız:D

      Sil
  13. İnsallah :D Sayın Adsız Eger sivilcelerim tüm gecerse zoretanin ile ilgili sayfa açacam .d Nasıl açılıyoki :D

    Nugi İmex krem tek sivilceleri mi kapatıyo yoksa geçiriyomu sivilceleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggerdan açabilirsin
      Imex hem kapatır hem de tedavi eder;)

      Sil
    2. Blogger.. neyse anladım deyip geceyim .d saol NUGİ Başka sivilce kapatıcıne önerirsin en iyisinden ADSIZ :D

      Sil
  14. Merhaba bende yarın başlıycam bu ilaca internette yan etkileri okurken daha başlamadan depresyona girdim ama senin blogundaki yazıları okuyunca kendime geldim. Blogun gerçekten çok güzel :D bu konuyla ilgili tüm yazılarını okudum ve eğer vaktim olursa başka konularıda okuyacağım ama bir sorum var. Önümüzdeki 5 ay boyunca hiç ağda yapmıcam ama dudak üstüme yapmak zorundayım. Sen bu konuda ne yaptın bilmek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bilge, güzel yorumun için teşekkürler. Sakın ama sakın ağda yaptırma. Lazer ve iğneli epilasyon da yaptırmamalısın. Ben ip ile çok dikkatlice aldırıyordum, çünkü dudak kısmını ipe kaptırırsan yara oluşabilir. Bence bu dönemde en iyi epilasyon şekli yüz için ip, diğer yerler içinse dikkatli kullanarak jilet olabilir. Çünkü ağda bacaklarımı bile mahvetmişti. Tüy dökücü kremler ise hassaslaşan cildimize alerjik etkiler yapabilir. Şimdiden geçmiş olsun. Beş ay sonra mükemmel bir cildin olacak, bunu düşün.:)))

      Sil
    2. Teşekkür ederim :)

      Sil
  15. 2.Aya girmek üzereyim Hala yüzüm aynı bir degişiklik yok ne yapabilirim.Varmİ önerisi olan
    Hemen birsey desin Stresteyim

    YanıtlaSil
  16. Nugi Merhaba NADİXA KREM Kullandın mı? Banada Doktor Bugün Yazdı.NADİXA Yüzde Artış Yapar m?

    YanıtlaSil
  17. Adsiz kardesim zoretanin kullanmak istiyorum kullananlar iyi geldigini soyluyor 17 yasindayim. Kullanayimmi sivilcelerim normalin biraz uzerinde ama her gelen sivilce leke birakiyor.. kullanayimmi yoksa kullanmayayimmi .. kullansam bu sefer yuzum izlerle dolcak....BİRİ BİSEY SOYLESİN ...AYRİCA KULLANAN VE DEVAM EDEN VARSA YORUMYAZSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barış kardesim benim sivilceler çok ağır zoretanin ile 3.aya girdim.Herkes faydasını görürken bende aynı duruyor bide az daha kötüleşti.kuzanlerimde kullandı zoretanin onlarda geçti.Bi çözemedim nasıl geçecek sivilcelerim bir fikrim yok ama sen genede kullan derim .Bir dene

      Sil
    2. Nugi zoretaninle 3.aya girdim fayda görmedim günde 30 mg alıyorum.5.ay da geçecegini sanmıyorum ne yapmam gerek

      Sil
    3. Kisirlik yapiyormu?

      Sil
  18. Merhaba Günde 30 mg kullanıyorum.20+10 olarak aynı anda atarsam bir sorun olurmu acil cevaplarınızı beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bir dozu almayı unutursanız ikisini bir arada alın ama bence bu konuda doktora danışmak daha iyi

      Sil
    2. Nugi öncelikle merhaba.Ben 3 aydır kullanıyorum faydasını hiç görmedim sivilcelerim çok ağır ne zaman geçecek merak ediyorum

      Sil
  19. Merhabalar bu haplar karaciğere zarar veriyor diyorlar. Gerçekten bi zarar veriyor mu yoksa laf kalabalığmı 2 aydır kullanıyorum çok az etkisini gördüm ama 3. Ayda daha iyi olcak gibi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, evet zarar veriyor ama etkisi herkeste başka. bol su için ve yürüyüş yapın derim

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ilginiz ve verdiğiniz bilgi için :)

      Sil
  20. Ben 10 gündr kullanyorum ve sivilcelerim baya bi arttı vede böbrek agrm var.. Günde 1,50 litre su iciyorum. Dudaklarm ve ellerim kuruyor krem kullanmama ragmen. Ama bn bütn olumsuzluklara ragmen sivilcelerden kurtulacagm icn mutluyum :) Alah hepimize acil sifalar versn

    YanıtlaSil
  21. merhaba nugi öncelikle verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. bende sivilce derdinden muzdaribim. ama artık ergenlik sivilceleri olmaktan çıktı 19 yaşındayım,üni.ye başladım ve açıkçası artık insanların beni görür görmez sivilcelerime bakmalarından utanıyorum.ailem ilacın karaciğere ve psikolojiye vereceği zararlardan ve ilerisi için bir tehlike oluşturacağını düşündüklerinden kullanmama izin vermiyorlar.benim hiç bir sağlık güvencem yok ,yani sadece yeşil kart var. ve bu yüzden sadece devlet hastanelerine görünebiliyorum:(
    geçen devlette gittiğim cildiye doktoruna zoretanin den bahsettim onu yazın dedim,daha lafımı bitirmeden aaa yok yok ben onu yazamam çok riskli yetkim yok dedi:(
    açıkçası özelde tedavi olacak bir ekonomik durumum yok:(
    nugi bana bir akıl ver,eminim bir genç kız için yüzündeki sivilcelerin oluşturduğu psikolojiyi biliyorsundur:(
    bana bir akıl ver....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben devlet hastanesine gittim. Devlet hastanelerinden herhangi bir uzman dermatolog yazabilir bu ilacı. Yazmazsa size uygun olduğunu düşünmediği için yazmaz. Yeşil kartta nasıl bir prosedür işliyor bilmiyorum. Sonuçta bende özel tedavi almadım. Geçmiş olsun diyorum.:)

      Sil
    2. Bana da vermedi devlet hastanesindeki doktorlar hep geçici kremler antibiyotiklr verdiler en son güngörendeki bağcılar devlet hastanesindeki (ek bina) Betül TAŞ hAnima gittim. Ben 21 yasindayim bana sana hemen roaccutane baslaylim dedi sen gec kalmissin niye bu güne kadar kullanmadin dedi ben de doktorlar vermedi dedim insanlari bosuna süründürüyorlar dedi. Allah razi olsun ondan simdi basladim keske daha öncedenn gitseydim.kesinlikle öneririm git betül hanima ;))

      Sil
  22. Ya bende 10 gundur kullaniyorum yrni basladim gogus bolgemin alt ve ust kisimlari agriyor egilip kalkrken sizlerdede oldu mu merak ettm tabi kisidn kisiye farklilik gsterrir yan etkiler ama bi sorm istedim

    YanıtlaSil
  23. Bnde 10 gundr kullaniyirum susn yuzum iyi dudklrm ctlsmya basladi bide burnmda haff knamalr var ama ck degil ck az burnum soyuluyor bide asiri derece göğüsumun alt ve ust kisimlari kaburgalrm egilip kalktığımda cok agriyor ama egilip klkrkn szlerdede oldu mu hic

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o şekilde olmadı zoretanin tedavimin her haftasını yazdım, diğer yan etkiler için o yazıları da inceleyin bence:))

      Sil
  24. Nugi beni belki hatırlarsın zoretanini sevmeyen biriydim fayda etmiyor derdim tüm olumsuz yorumlar bana aittir.Şimdi düzeltiyorum 3.ay bitti sivilcelerim de bitti izler kaldı izler için ne yapabilirim bu arada 16 yaşındayım sakallarım cİkmaya basladı mutluyum happy yeniden dogmuş gibi happy birthday ...dd

    YanıtlaSil
  25. merhaba,ben 16 yaşındayım.zorateninle 2.ayım bitmek üzere.henüz hiç fayda görmedim.hatta çok çok daha kötü oldu.sinirlerim bozuk,stres diz boyu.ne kadar daha katlanıcam, ya fayda etmezse..............

    YanıtlaSil
  26. Merhaba yasım 18 4yıldır vucudumda akne ızlerı ve aktıf akneler var vucut gelıstırmeyle ugrasıyorum 1yıldır proteındı dıger takvıyelerdı bobreklerı ve vucudumu cok yordum 1hafta once zoretanın gunluk 40mg alıyorum yanında 50faktorlu gunesten koruyucu losyon ve numıdmes kullanıyorum 7gun oldu cıldım kurudu kızardı suan guzel sporu halen yapıyorum 180kg squad bacak calısıyorum ve cok agır calısıyorum agırlıklar dayanamıyor bana bu haplarda ustund eklem agrısı yapıyor ama hıc kafama takmıyorum bunyem cok ama cok saglam 6ay sonunda mukemmel bır cıldım olucak ınsallah (tabi sizinde) gulu seven dıkenıne katlanır 😉

    YanıtlaSil
  27. meraba ben zoretanin kullanalı 2 hafta oluyr dudaklarım ve yüzüm kurumaya başladı yavaş yavaş soyuluyr galiba zoretanin yanında hametan diye krem kullanyrm faydası olrmu o kremin?

    YanıtlaSil
  28. meraba ben zoretanin kullanalı 2 hafta oluyr dudaklarım ve yüzüm kurumaya başladı yavaş yavaş soyuluyr galiba zoretanin yanında hametan diye krem kullanyrm faydası olrmu o kremin?

    YanıtlaSil
  29. merhaba nugi ben bu ilaca bugün başladım herkesinde dediği gibi dışardan olumsuz görüşler bile aldım ama bu ilacı almak zorundaydım.Her neyse bu ilacın yanında doktor bana hametan verdi bende dudaklarım için bi tane balm aldım tabi daha ilk günüm henüz bişey yok birazda merakla bekliyorum yüzümde nasıl tepkimelerin olacağını..Size sorum dudaklar için önerebileceğiniz başka bişey var mı bide ciğerlere zarar verdiğinden su ve ballı süt öneren olduğunu gördüm senin fikrin nedir?

    YanıtlaSil
  30. Nugi Merhaba zoretanim 3.ayım bitti tahlil yaptırdım ondan sonra hapımı başka yazmış aknetrent yazdı bilen varmİ bu hapı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben duydum çevremde kullananlardan o da iyiymiş

      Sil
  31. bugün 2. günüm doktor 30 mg yazmk istedi ama ben 10 mg yazdırdım korktum biraz bide hap kullananların yüzü ilerki yaşlarda çok kötü oluyor diyorlar doğru mu bu ya :/

    YanıtlaSil
  32. 30 mg yazdırsaydın ya erken geçerdi

    YanıtlaSil
  33. bu ay bitsin 30mg yazdırcam bende pişman oldum sonrdan

    YanıtlaSil
  34. 9ay bu ilacı kullandım. Başlamadan önce şen şakrak bir tavırla arkadaşlarıma bu ilaç benim psikolojimi ne kadar bozabilir ki dediğimi hatırlıyorum. Onlar da senin gibi hayata bu kadar pozitif bakan birini asla sarsamaz demişlerdi. Hayatımda pişman olduğum tek şey bu ilaca başlamak. Berbat bir haldeyim. Kimseyle görüşmek, evden çıkmak istemiyorum, sürekli ağlıyorum herşeye, hayatımda ilk defa bu kadar çıkmazdayım, bu kadar mutsuzum. Her ortama girdiğimde pozitif enerjimi yayardım, şimdiyse negatiflik saçıyorum, gülmüyorum, gülmek istemiyorum. İnanılmaz aktif, sosyal enerjik bir insandım. Şu an aşırı yorgun, mutsuz, umutsuz. Sürekli intihar etme düşünceleri içerisindeyim. Eski halimi düşündükçe o kişinin ben olduğuma inanamıyorum. Nasıl bu hale geldiğime de inanamıyorum. En çok inanamadığım şey ise doktorların bir çok ülkede yasaklanan bu ilacı insanların hayatları pahasına nasıl verdikleri. Bir insanın psikolojisi bozulur, fizyolojisi sağlamdır (ilaç aşırı eklem ve kas ağrısı yapıyor) spor yapar psikolojinizi toplarsınız. Ya da psikolojikman iyiyseniz fizyolojik sorunlarla baş etmeniz kolaylaşır. Ancak bu ilaç gerçekten bir zehir. Benim vücudumun her tarafında sivilce çıktığı için başladım bu ilaca ama yemin ederim şu anki aklım olsaydı o sivilcelerle yaşar asla ağzıma sürmezdim. Okul hayatım boyunca aşırı başarılı bir öğrenciydim ve bu ilaçla birlikte aşırı tembel, unutkan, dikkat dağınıklığı olan bir insan haline dönüştüm. Keşke 9ay önceye dönebilsem. Kendinizi seviyorsanız başlamayın bu ilaca. Sizin için yaşamak mı daha önemli? Görüntünüz mü? Evet sivilcelerim yok, evet belki biraz daha güzelleştim ama bu güzelliği sokağa çıkıp gösterebilecek enerjim yok. İnanın insanlar tipinizden çok pozitif enerjinize bakıyorlar ve o pozitif enerji artık bende yok. İlacı bırakalı 1hafta oldu ve bu yan etkiler ne zaman geçecek, psikolojim ne zaman düzelecek, ömür boyu böyle mi olacak hiç bir fikrim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsız, burada insanlar sağlıklarını düzeltsinler diye bu ilacı kullanıyorlar. burada anormal derecede olumsuz şeyler yazıp insanların bilinç altına kötü etkiler yerleştirmeyiniz. bende bu ilacı kullanıyorum ve çok etkisini gördüm, psikolojim bozulmadı ve aksine iş yerinde ve sosyal çevremde insanlar yüzümün çok düzeldiğini söylüyorlar bu da bana pozitif etki yaratıyor. çok şükür psikolojim de bozulmadı. lütfen böyle şeyler yazıp insanların kafasını bulandırmayınız. belki de sivilcelerinden kurtulmak istiyen biri bu tedaviye başlayacak olup sizin bu olumsuz yorumunuzdan dolayı cesaret edmeyecektir.

      Sil
    2. adsız, burada insanlar sağlıklarını düzeltsinler diye bu ilacı kullanıyorlar. burada anormal derecede olumsuz şeyler yazıp insanların bilinç altına kötü etkiler yerleştirmeyiniz. bende bu ilacı kullanıyorum ve çok etkisini gördüm, psikolojim bozulmadı ve aksine iş yerinde ve sosyal çevremde insanlar yüzümün çok düzeldiğini söylüyorlar bu da bana pozitif etki yaratıyor. çok şükür psikolojim de bozulmadı. lütfen böyle şeyler yazıp insanların kafasını bulandırmayınız. belki de sivilcelerinden kurtulmak istiyen biri bu tedaviye başlayacak olup sizin bu olumsuz yorumunuzdan dolayı cesaret edmeyecektir.

      Sil
    3. Cok kararsizim suann .s

      Sil
    4. aynen senın durumunla aynı durumdayım aynı enerjı bendede yok 2 hafta oldu beynım donmus gıbı yenı yenı kendıme gelıyorum sankı

      Sil
  35. adsız, burada olumsuz şeyler paylaşıp insanların bilinç altında lütfen negatif düşünceler oluşturmayınız. eğer ki, bu ilaç sizin dediğiniz gibi zehirleyici zararlı bir şey olsaydı yıllarca kullanılmazdı. bu ilacı bende kullanıyorum ve şu an 2. ayım bitmiş durumda ve yüzümde ciddi anlamda düzelmeler oldu ve iş ile sosyal hayatımda bir çok kişi yüzümün düzeldiğini söylediler. aynı zamanda sırtımda da aşırı kanamalı sivilceler vardı ve onlardan eser kalmadı. lütfen burada görüşlerinizi aktarırken biraz daha dikkatli olunuz. belki de bu tedaviye başlamaya karar veren bir kişi sizin bu kadar olumsuz bir yazınzı görür ve tedaviden vazcayıp sağlığına kavuşamaz. teşekkürler / tuncay

    YanıtlaSil
  36. Ben Bugun başladım Kulanmaya Yüzümde Okadar fazla sivilcem yok ama dokturum Sivilcelerimin iz bırakacağını söyledi Bugun ilk hapımı aldım ne kadarda faydasını görürüm illa 4 /6 ay arasımı ?

    YanıtlaSil
  37. Arkadaşlar Bugun Başladıım İlaçlarımı Kullanmaya Dokturum Yüüzümdeki sivilcelerimin iz bırakcağını söyledi 6 Ay kullanmam gerektğinide söyledi peki 4/6 Ay arasıımı geçmeye başlıcak yoksam 1 2 ay da birşey kalmazmı ?

    YanıtlaSil
  38. Bende kullanmaya karar verdim ama endişelerim var ve yüzüm o kadar kötü değil ufak tefek sivilceler ve lekeler var onlardan tamamen kurulmak ve bir daha çıkmamasını istiyorum bunu için kullanmami önerirmışniz nugi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayın adsız benim sana ilaç önerisinde bulunmam doğru olmaz çünkü ben doktor değilim. Bence sen bir doktora danış tamam mı? :))

      Sil
  39. Bende kullanmaya yeni başladım yeni derken 5. haftanın içerisindeyim yüzümde sevilceler de yer yer soyulma oluyo ama fazla değil sadece burnumdaki siyah noktalar belirginleşti ve soyuluyo . Benim sorum ciddi anlamda etkiler ne zaman sonra başlıyo 20 mg kullanıyorum dozu arttırdıktan sonra mı sivilce izleri geçmeye başlar yoksa iyileşme süreciden daha girmedim mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, İlacın etkisi her bünyede farklıdır. Senin tedavi sürecinde de doktorun rehberin olacaktır. Aman onun sözünden çıkma, eğer istersen diğer yazılarımdan bende nasıl etkileri olduğuna bakabilirsin:)

      Sil
    2. sadece yüz icinmi bu ilac yoksa vucudun başka yerilerinede fayda ediyomu benim sirtimda biraz var ve gecmesini istiyorum

      Sil
  40. meraba.. ben 18 yaşındayım ıkı hafta sonra bu ılaca baslıycam doktorum benım kararıma bıraktı tadavıyı yuzumde abartı bı sekılde akne yok daha cok mor lekelr var yanak bolumunde ama artık kurtulmak ıstıyorum hepsındenn.. benım korkum su anda suratımın dıkkat cekecek kadar cok kotu olmaması fakat ılacla bırlıkte öcüye dönmem:) bıde unıv. yenı basldım yenı ortam falann:) tedavı suresınde herhengı bı kapatıcı kullanabılır mıyım bb krem falan? destegını ve bana tavsıyelerını beklıyorumm..

    YanıtlaSil
  41. benimde bugun 3 gun oluyo herkes ise yaradigini sÖyluyor umarim gecicek

    YanıtlaSil
  42. merhaba! :) ben 17 yaşındayım normal krem hap kullanıyordum akne için bugün doktoruma gitim azalmıyor da çoğalmıyor da dedim oda bana zoretanın'i önerdim araştırma yaparken sitenizi gördüm bence çok yararlı bilgiler öncelikler teşekkür ederim ve sizin geçtimi ?,o kadar eziyete değdi mi ? bana tavsiye eder misiniz ? şimdiden teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  43. benim 4 ay oldu kulanmaya baslıyalı acıkcası hiç bi etkisini görmedim gecmiyor cildim hassas lastı dudakalrım catladı yüzüm soyuldu görmede problem oldu tüm yan etkileri yasadım nerden baksanız gecen ay doktoruma gitigimde oda sasrdı ve ilaçlarıma fazladan ilaç verdi igne bile vurulmaya basladım tuzlu yemek bile yiyemiyorum . sadece cenemde var az bişey di cogaldı ve sivilcelerim cok sertleşti hiç denemedim ama sıkamzsınız cok sert şişkin bi şekilde görünüyo ve kırmızı cok dikat cekiyor . okadar utanıyorumki dışarı cıkarken aynalara bakamıyorum . hergün üzlüyorum hayatımda hiç bu kadar düzenli bi ilaç kulanamdım günü günününe saati saatine kulanıyorum :( :( :(

    YanıtlaSil
  44. benim 4 ay oldu kulanmaya baslıyalı acıkcası hiç bi etkisini görmedim gecmiyor cildim hassas lastı dudakalrım catladı yüzüm soyuldu görmede problem oldu tüm yan etkileri yasadım nerden baksanız gecen ay doktoruma gitigimde oda sasrdı ve ilaçlarıma fazladan ilaç verdi igne bile vurulmaya basladım tuzlu yemek bile yiyemiyorum . sadece cenemde var az bişey di cogaldı ve sivilcelerim cok sertleşti hiç denemedim ama sıkamzsınız cok sert şişkin bi şekilde görünüyo ve kırmızı cok dikat cekiyor . okadar utanıyorumki dışarı cıkarken aynalara bakamıyorum . hergün üzlüyorum hayatımda hiç bu kadar düzenli bi ilaç kulanamdım günü günününe saati saatine kulanıyorum :( :( :(

    YanıtlaSil
  45. merhaba, 20 mg kullanıyorum ve 2. haftanın sonlarındayım. göz ve dudak kuruması, burun kanaması, ciltte soyulma ve kaşıntı belirtilerinin hepsi var şu an. hemen öncesinde 1 ay tetradox kullandım. yan etkileri bu kadar çabuk görmemi ona bağlıyorum. benim çok fazla aknem yoktu, ara ara çoğalıyorlardı. zoretanin kullanmaya başladığımda ne saçım yağlandı ne de cildimde siyah noktalar oluştu ama 1-2 kırmızı ufak (sivilce boyutunda/daha küçük) şişlik (?) oluştu yüzümde. sıkmayı bırakın dokunduğumda acıyorlar zaten.

    YanıtlaSil
  46. Merhaba ben zoratenin kullanali 2 ay oldu ancak bir konuda danismak istiyorum doktoruma soramadim :) yazlari ben yazliga gittigimden agda yapmam gerek surekli epilasyon hic yapamiyorum ne yapmam gerek cok zariri olur mu yüz haricindeki yerlere

    YanıtlaSil
  47. Toplamda 3-4 tane sivilcem var yok , bikacta öncekilerin o kadar izi var zamanla gececek olan. Doktor bunu verdi ama durum pek ağır değil eczacı o doktor herkese onu verir dedi yan etkilerinden korkup kararsız kaldım ilacı aldım ama kullansam mi bilemedim ne dersiniz ? Sivilcelerim genelde hep siyah nokta kaynaklı bu arada.

    YanıtlaSil
  48. Ben 1 aydir kullaniyorum bu ilaci saclarimda asiri kepeklenme ve egzama var daha once bikac sampuan verdiler ama faydasi olmadi doktor bu ilaci verdi yuzumde cok sivilce yok cenende biraz vardi onunda yok olacagini soyledi dudaklarimda kuruluk yuzumde kuruluk var ama cok degil nemlendiriciler ise yariyo ve bol su iciyorum
    Sunu sormak istiyorum cevaplarsaniz sevinirim tuy dokucu krem kullansam bi etkisi olur ku cunku agda kesinlikle kullanma dediler epilasyinda yapamiyorum cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  49. Zoretanin kullanmaya başladım 8. Günüm oluyor yarın sadece dudaklarim ve yüzüm kurudu.pul pul oldu suratım bazen kuru kötü bir görüntü olduğunu düşünüyorum ama sonucu bildiğim icin katlaniyorum doktorum 5 6 ay sonra birsey kalmayacagini soyledi. Umarim öyle olur zaman zaman yazacagm sizlere

    YanıtlaSil
  50. Zoretanin kullanmaya başladım 8. Günüm oluyor yarın sadece dudaklarim ve yüzüm kurudu.pul pul oldu suratım bazen kuru kötü bir görüntü olduğunu düşünüyorum ama sonucu bildiğim icin katlaniyorum doktorum 5 6 ay sonra birsey kalmayacagini soyledi. Umarim öyle olur zaman zaman yazacagm sizlere

    YanıtlaSil
  51. Zoretanin kullanıyorum ilacin yan etkileri cok fazla. Sirt agrilari ozellikle sirt ustu yatinca oluşuyor. Yüzünüz kizariyor kizaran yerler bir sure sonra soyulmaya basliyor ve kotu bir goruntu olusuyor ama uygun bir nemlendirici ile bunu en aza indirebilirsiniz. Dudaklarınız icin fito kullanabilirsiniz. Ilac gercekten cok etkili ama sizinde tedaviye destek vermeniz gerekiyor yüzünüzü doktorunuzun önerdiği temizleme losyonlari ile temizlemelisiniz. Bu dönemde fazla makyaj yapmamaniz gerekiyor. Eger benim gibi aglama nobetleri geciriyorsaniz ilaci gec saatlerde almanizi öneririm. Zoretanin kullanacakvolanlar kendilerini strese depresyona aglama nobetlerine kuru ve soyulan bir cilde burun kanamalarına sırt ve bel ağrılarına catlayan dudaklara ( bir sure sonra gülemiyorsunuz ). Anksiyeteye vücut killarinda artmaya ( bu ilac hormonları etkilediği icin erkekler gibi sakaliniz cikabilir) ani duygu değişikliklerine kulak cinlamalarina mide bulantisina bas agrisina ve ciltte kasinmaya hazir olun. Zoretaninin yan etkileri daha fazla ama bende olusanlar bunlar. Sunu da eklemek isterim eger zoretanin kullanıyorsanız yan etkilerini gidermek icin baska ilaclar da kullanmaniz gerekiyor. Ergenlik donemindekilere onermiyorum

    YanıtlaSil
  52. Merhaba ben bu ilaca başlayalı 10 gün oldu doktorum 6ay kullanacağımız söyledi ablamda buna benzer bi ilacı 8 ay kullanmistı ama onda benimkinden daha fazla sivilce vaadı ve onun sivillerin çok arttırmış benimde yüzümde ve sırtımda çıkmaya başladı dudakları,burnum ve dudaklarımin üst kısmı kurudu ve saçımı kepeklendi sivillerin ne zaman geçmeye baslayacak

    YanıtlaSil
  53. merhabaa bende bu ilacı tam bir haftadır kullanmaya başladım. yüzümdeki ve dudaklarımdaki kuruluk içinde hametan die bi yanık ve pişik kremi verdi doktor. onuda kullanıyorum. buyüzden yüzümde bi kuruluk olmadı sadece dudaklarım hafif kuruyor oda hametan sayesinde geçiyor. yüzümdeki sivilcelerde henüz tam anlamıyla geçme yok elbette ama hafiften sönmeye başladı farkı görüyorum. onun dışında cildimin geri kalan kısımları pürüzsüz bebek gibi olmaya başladı. hametan nemlendirici kullanın tavsiye ederim :) inşallah geçicek hepsi ya sabır. :)

    YanıtlaSil
  54. merhaba bende bu ilacı yaklaşık 3 ay dır kullanıyorum. yüzümde sivilce lekeleri eskiden olduğu gibi duruyor allaha şükür tedaviye başladıktan sonra çok az sivilce çıktı ama yüzüm gündüzleri çok yanıyor
    herşeyde yara oluyor ve çok geç iyileşiyor yaralarım. daha da önemlisi yüzümün bazı noktalarında lekeler oluşmaya başladı bu neden olabilir sizce gündüzleri en fazla yarım saat güneş görüyorum doktor da heliocare color 50 faktörlük bir kapatıcı etkili güneş kremi vermişti onu sadece sabahları kullanıyorum ve lekeler çoğalır mı sizce ve daha da önemlisi neden lekeler oluşmaya başadı ??

    YanıtlaSil
  55. bende yaklaşık olarak 5 ay önce bu ilaca başladım ve tedavim geçen hafta bitti. 5 ayın hatrına buraya bir yorum yazmak istedim. ilk başta ilacı elime aldığımda bende korktum şu psikolojik meselerle ilgili internette baya araştırma yaptım nugi'nin yazılarını okudum :D başlamaya karar verdim ve verdiğim en isabetli kararlardandı. gerçi 16 yıllık hayatımda çok fazla karar vermediğimi düşününce :D neyse karamsarlığa düşmeyin çünkü sivilceleriniz geçmeye başladığından itibaren moraliniz inanılmaz şekilde düzelicek bunu gayet rahat bir şekilde söyleyebilirim çünkü liseye gidiyorum.. ve sivilcelerin tamda vakti olmasına rağmen en çok rahatsızlık verdiği dönem yine bu dönem olsa gerek. geçirdiğim 5 ay hiçte göz açıp kapayana kadar geçmedi hatta hayatımın en uzun 5 aylarındandı -yanlış anlamayın yan etkilerden değil sabırsızlıktan- ama değdi şu an yığınla insan cildimin pürüssüzlüğüne gıpta ediyor.
    bu ilacı kullanırken en önemli ve hatta şanslıysanız tek sorununuz dudak kuruluğu olacaktır bunun için boreade r diye bir krem var onu tavsiye ederim. hem büyük yani uzun süre giden bir krem hemde baya iyi koruyor dudağı. burun kuruluğu filan oluyo bazen ama kontrole gittiğinizde bundan bahsederseniz krem veriliyo onun içinde sorun değil yani.
    ilk haftalarda pek bir değişiklik göremiyeceksiniz zaten sivilceler ilk sırtta ve göğüste azalıyor sonra yüzdekiler geçiyor ama tabi bu kişiden kişiye değişiyordur belki bende böyle oldu bilemiyorum. birde tedavinin sonlarına doğru asla ağlamayın yüzünüzdeki deri hassaslaştığından kıpkırmızı oluyor. yukarıda birisi ergenlikte kullanınca sakalınız filan çıkar demiş :D yok öyle birşey hatta ben aldığım kıllarımın daha yavaş uzadığına kanaat getirdim çünkü benimkiler baya hızlı uzuyodu. saçlarda bir süre sonra yağlanmamaya başlıyor,
    düzenli olarak karaciğer testi yaptırdıktan sonra ve inanılmaz yağlı şeyler yemedikten sonra sağlık içinde bir problem çıkarmıyor.

    kısacası bu ilaç bir harika arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  56. merhaba ben de tam 6 haftadır kullanıyorum. doktorum 2 ayda etki görürsün dedi. aldığım kitapçıkta ise 4 haftada görülmeye baslanır etkileri diyor. alın bölgesinde gerçekten belirgin bir değişiklik hissediyorum yanaklarımda geçicektir ilerleyen haftalarda inşallah. ama yavas yavas da olsa cildinizin düzeldiğini görmek güzel geliyor.siyah noktam hiç kalmadı göğüs ve sırt bölgeleri tamamen pürüzsüz oldu bile nerdeyse. size tavsiyem sürekli bunu düşünüp ayna karsısına geçmeyin bir iki hafta baska seylerle ilgilenin ve birden aynaya baktıgınzda mutlu olucaksınız.. bol bol su icin ve enginar yemek de karacigerdeki yan etkiyi azaltıyor diye duydum. bilgiler için teşekkürler umarım ben de yararlı olmusumdur.. :)

    YanıtlaSil
  57. Ya bnm alnımda yanaklarmda yüzmde birsürü var sinirimi çok bozuyor denemedğm bisey kalmi ankarada dermotoloğa gittik doktor sivilcelerimn birinci aşama olduğnu söyledi zoretanin verdi arastirdim herkez korkunç şeyler yazmis ama sadece yüzde soyulma kizarma ilk birsy sivilcelerde aşiri artma ama sonra yüzünz bebek gibi olyormus bilmyorm okula gittiğm için kullansammi kararsizm :/

    YanıtlaSil
  58. Arkadaslar bnm alnimda yanaklarimda birsürü var artik darldm bazi günler ağladğm bile oldu herseyi dendm ama geçmedi ankarada dermatolağa gittm doktor zoretanin verdi ama kullansammi bilmyorm okul varciltte o ilaci kullaninca soyulma kizarma neler neler arastitdim millt korkunç şeyler yazmis ama bunlr kulaktan dolma bilgiler yüzde soyulma kizarma ilk biray sivilcelerde artis olyomus okula gittiğm içn kullansammi bilmiyorm"/

    YanıtlaSil
  59. merhaba ben de 4. ayımdayım dudak kuruluğu var 40 mg kullanıyorum ve aşırı uyku yapıyo gün içinde bunu hissedebiliyorum yüüzmde hiç sivilce çıkmadı ama lekeler var acaba o lekeler de bu ilaç tedavisiyle gider mi ? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  60. Benm birsürü sivilcem vr bazn morelm bozulyor ve agliyorum ankarada doktora gittik zoretanini verdi şuan okula gittiğm için kullanmak istemyorm ama oldukça rahatsiz ediyor intarnette okuduğm yan etkileri bni çok korkuttu bilmiyorum:(

    YanıtlaSil
  61. Merhaba,zerotenin tedavimde 15. Haftamdayim fakat hala bi gelisme yok suratim da ne yazik ki.Cogalma oldu ve kirmiziliklar cogaldi :( tam olarak ne zaman iyilesmeye baslicak merakla bekliyorum :( 1 aydir 40 ml aliyorum,ilk ay 30 ml ile baslamistim.

    YanıtlaSil
  62. Merhaba arkadaşlar. Bende zoretanin de 3. ayındayım. Bütün siyah noktalar yüzeye çıktı. Kullanmaya başladığımdan itibaren şuanda yüzüm daha kötü. Doktorum geçeceğini söylüyor. İlk bir ay benim için çok zor bi dönemdi. Ama şuanda ilacın yan etkilerine alıştım. Lütfen arkadaşlar güneş koruyucu sürmeden güneşe çıkmayın. Cilt zoretaninden dolayı çok hassaslaşıyor.

    YanıtlaSil
  63. merhabalar sizin sayfanızını bu ilacı kullanmaya başladıktan sonra okudum buldum diyebilirim. bende zoretanin kullanmaya başladım ve bugün 9. günüm yüzüm pul pul dökülüyor ve çok kaşınıyor siz normal mi? özellikle kaşım anıl çevresi çenemin yan tarafları sizce ne yapmayalım?

    YanıtlaSil
  64. saçlarım çok kaşınıyor acaba sizdede oldu mu böyle?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl... ayrıca saç diplerim de yağlanmıştı bir ara ama şimdi hepsi geçti.

      Sil
  65. Merhaba ben başlıyalı henüz 3 gün oldu yüzümde iltihaplı sivilceler yok ama küçük küçük çok fazla isilik şeklinde sivilceler var ve beni oldukça rahatsız ediyorlardı kullanmadığım krem ve jel kalmadı doktorum bu hapı verdi ve 1 yıl kullanmam gerektiğini söyledi şuanda 20mg ile başladım umarım iyi gelir

    YanıtlaSil
  66. Ben başlıyalı 3 gün oldu doktorum 20mg verdi ve 1 yıl kullanmam gerektiğini söyledi yüzümde iltihaplı sivilce yok ama küçük küçük isilik şeklinde sivilceler vardı umarım daha kötü olmaz

    YanıtlaSil
  67. Merhaba ben başlıyalı henüz 3 gün oldu yüzümde iltihaplı sivilceler yok ama küçük küçük çok fazla isilik şeklinde sivilceler var ve beni oldukça rahatsız ediyorlardı kullanmadığım krem ve jel kalmadı doktorum bu hapı verdi ve 1 yıl kullanmam gerektiğini söyledi şuanda 20mg ile başladım umarım iyi gelir

    YanıtlaSil
  68. İlaca başlayalı 5 gün oldu normalde alt dudağım kurudur üst dudağım normaldir ama şuan da üst dudağım mahvolmuş ve alt dudağımda daha kötü olmuş durumda. İlk 2-3 gün baş ağrısı ve baş dönmesi oldu. Bacak eklem kısımlarında ağrılar oldu baya ama ilaçtan mı kaynaklanıyor bilmiyorum.Benim yolum daha uzun bakalım tedaviden sonra ne olacak doktorum 4 ay kullanmamın yeterli olacağını söyledi. Bu ilaçtan önce bir kutu monodoks kapsül, sivex, isotrexin ve nadixa vermişti kontrole gittim zoretanine başlicaz kremlerede devam edersin dedi. İnşallah yüzüm normalinden daha fazla kurumaz kremler yüzünden :)

    YanıtlaSil
  69. zerotine baslayalı 2 gün oldu 20 mg kullanıyorum ramazanda oruc tuttugum için iftardan sonra 20 mg içiyorum ramazandan sonra 2 kere içicem yan etki şuanda görmedim ve sivilcelerde artış olmadı nezaman dudak kurumaya baslar?

    YanıtlaSil
  70. Nugi ben 5.gunumdeyim bas agrisi oluyor sizdede oldumu birde o hapi kullanirken antibiyotik kullanabiliyormuyuz

    YanıtlaSil
  71. 3 gunum devamlı makyaj yapmak zorundayım çalıştıgım için bb krem pudra allık tarzı değişimde yan etkileri olurmu?

    YanıtlaSil
  72. 3 gün oldu kullanmaya başlayalı çalıştığım için devamlı makyaj yapmak zorunda kalıyorum bb krem pudra tarzı iyi mi yapıyorum kötü mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zoretanin kullanırken önce yüz kremimi daha sonra güneş kremini ve sonrasında bb krem kullandım. Fakat bu ürünler hep yağsız formda oldu. Şimdi de loreal'in cc kremini kullanıyorum. Cc kremi tavsiye ederim ama bb kreminde kötü bir yan etkisi olmaz.:)

      Sil
  73. Ben koltuk alti icin lazere gidiyorum doktorum onerdi ama kullanmaya cekindm sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
  74. 1 ay 13 gün oldu benim ilacı kullanamaya başlayalı ilk 1 ay 20 mg kullandım şuan 30 mg sivilcelerim geçti tek tek var özlikle sağ yanağımda hiç yok ama sol yanağımda yanağımda kırmızı kırmızı nokta halinde sivilce desem sivilce değil leke desem leke değil bişeyler oldu sizce geçermi onlarda

    YanıtlaSil
  75. Merhaba arkadaşlar ben sağlıkçıyım biraz şaşıracaksınız ama evet bendede çıktı bu ilaca başladım daha ilk günüm ilaç 20 mg dozla verildi bana günde 1 tane atıcağım bana öneriniz nedir teşekkürler Ayrıca bir sağlıkçı olarak bu siteyi kuranı tebrik ediyorum çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...