Mart 07, 2013

MART AYI ''VANİLYA CLUB'' KUTUSU

Vanilya Club her ay 35 TL ödemeniz karşılığında size çeşitli ürünlerin deneme ya da tam boylarının olduğu bir kutu gönderiyor. Sizde bu ürünleri deneyerek internet sitesindeki anketleri dolduruyorsunuz. Bu ürünlerin hepsi piyasada satışı yapılan ürünler, yani siz bir deneyin parçası olmuyorsunuz. Aksine tonlarca para ödeyip tam boy alıp, daha sonra beğenmeme ihtimalinizi ortadan kaldırıyor.
Vanilya Club mart kutusu dün elime ulaştı. Bende dün akşam hemen fotoğraflarını çektim. Fotoğraf çekmekte iyi olmadığım için üzgünüm. Artık vanilya club'ın sitesinden bakarak daha net bir bilgiye ulaşabilirsiniz diye düşünüyorum. Bu ay kutudaki kurdelenin rengi fotoğraftaki gibi, ben bu rengi seviyorum.
Kutunun içindeki ürünlerin hepsi yukarıda gördüğünüz fotoğrafta var. Toplamda 12 ürün gelmiş. Bu ayın kutusu benim favorim oldu. Gerçekten çok güzel hazırlanmış ve işime yarar ürünler var. Hepsi de denedikten sonra almaya devam edebileceğim ürünler. Ama kutudaki favorim ise saç serumu. Şimdi ayrıntılı açıklamalara bakalım :)))
Doğadan büyülü bohça serisinin iki ayrı çayını göndermişler. Biri bergamotlu earl grey, diğeri ise siyah çay.
Benim favorim bergamotlu earl grey, çünkü bergamot aroması oldukça yoğundu ve bal gibi bir tadı vardı. Üstelik ben şekersiz tüketiyorum çayı. Siyah çayı da çok kaliteli fakat demleme çayı tercih ederim.
Mustika Ratu markasından vücut maskesi, bacak losyonu ve ayak peelingi var. Üçünü de denemek için sabırsızlanıyorum. Özellikle ayak ürünleri en merak ettiklerim belki benim gollum tipli ayaklarımı düzeltir. :)) 
Bu fotoğrafta da saç serumunu görüyorsunuz.
Markası Capelli Orgamica. Ürünü dayanamayıp dün eve dönerken serviste denedik arkadaşımla. Kokusu ve dokusu çok hoşuma gitti. Benim saçlarım çok kısa olduğu için sanırım bana bir damla bile yetecektir. Yağ gibi dokusu var ve çabuk yayılıyor. Bakalım memnun kalacak mıyım?
Böyle bir törpü göndermişler. Bu tarz törpü bende çok var o yüzden bunu kullanmayacağım, ileride bir etkinlik vs olursa hediye edebilirim diye düşünüyorum.
Yine LCN markasının mat ojesini göndermişler. Bu renk mat ojeyi geçen ay Flormardan almıştım ve çok memnunum. Bu ürünü de kullanmak istemiyorum ama bakalım dayanamazsam kullanırım.
Bu güzel kutuda Police To Be Woman markasının parfümü.
Ve içinden bu şirin şişe çıkıyor. Gerçi kuru kafaya da şirin denir mi bilmem? :))) Kokusu hoşuma gitti, kullanabilirim. Bana hafif bir koku gibi geldi. Ürün bittikten sonra da içine başka bir şey doldurup şişeyi kullanmaya devam ederim kesin. Rengi ve şekli tam bana göre şişenin.
Kesinlikle denemekten hoşlanacağım ürünlerden Cosmed tüy azaltıcı losyon ve serum. Esmer olunca bu tarz problemler de fazlaca var. Aslında esmer değilim, beyaz tenliyim fakat saçlarım ve kaşlarım  simsiyah bu da haliyle diğer şeylere de yansıyor.
Yalnız ürünün kullanımı biraz zor geldi bana. Serumu epilasyondan sonra ilk dört gün daha sonrasında ise diğer epilasyona kadar losyonu her akşam kullanmak gerekiyormuş. Ben kesin kullanmam. Öyle her akşam her akşam kremlenmekle uğraşamam. Ben bir krem kullanmıştım markası aklımda yok evde bakıp tekrar buraya yazayım. O kremi epilasyondan hemen sonra sürüyor beşer dakika aralıklarla 3 kez tekrarlıyorsunuz ve bir daha ki epilasyona kadar sürmeniz gerekmiyor. Ben üç ay kullanmıştım ve memnundum ama sonra unuttum yanımda götürmeyi, neyse bundan sonra götürürüm kesinlikle.
Alessandronun dudak kalemini göndermişler. Rengini aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Işık yüzünden biraz koyu çıkmış aslında gün ışığında bu rengi iki ton açığı gibi. Tam da bu renge uygun bir rujum var. Gerçi ben dudak kalemi kullanmam pek çünkü dudaklarım kalın ve kendinden konturu var. Bu yüzden ne kadar dağıtsam da bana garip geliyor. Hatta kendimi palyaçoya benzetiyorum.
Bu ayın ürünleri bu kadar umarım açıklamalarım yeterli olmuştur. Vanilya Club'ı mutlaka tavsiye ediyorum. Kozmetik düşkünlerinin bayılacağı bir uygulama. Yarın sofra dergisi Mart ayı sayısından bahsedeceğim. İş yerinde müthiş bir yoğunluk var o yüzden bugün yazamıyorum. Herkese güzel günler diliyorum. :))))

4 yorum:

  1. cosmed tuy azaltıcı kesınlıkle onerırım sadece serumu vucudumda bır bolgede denedım lazere gıtmedıgım bır yer :) ve gercekten yarıdan fazla tek seferde azalma oldu bu konuda yakında blogumda da bır post yazacagım yuz ıcın olan tuz azaltıcı kremınıde destek olarak kullanıyorum. zaten bır serum cok uzun sure gıdıyor ufak bolgelerde ozelıkle yuz çene yanak gıbı bolumlerde cok uygun sayılır fıyatı 5 ml olmasına uzumustum ılk zamanlar ama kullandıkkca anladım bereketlı amann neyse post kadar oldu bu yazdıgımda:D

    YanıtlaSil
  2. yüz için aslında kullanımı kolay olur. yüzüme ve yüz bakımıma çok özen gösteririm. o yüzden düzenli kullanırım da diğer bölgeler için düzenli kullanamam gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Şu Cosmede benim de ihtiyacım var,aynı dertten bende de var, denesem mi acaba?

    YanıtlaSil
  4. Ben farklı bir ürünü kullanıp memnun kaldım, ama düzenli kullanmak şartı ile... Deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...