Şubat 25, 2014

NEREDEYİM BEN ?


Uzun süredir yazmıyorum. Sevgili Pehito ve Pelin sağolsunlar nerede olduğumu sormuşlar. Çok teşekkür ediyorum ikinize de. Şimdi size nerede olduğumu anlatmaya çalışayım.
İki aydır iş yerinde öyle yoğun çalışıyoruz ki telefonum da olmasa e-postalarımı bile kontrol edemeyeceğim. Bir süre geceleri evde çalıştık ve dairede olduğumuz zamanlarda da sürekli dosyalarla uğraşıyorum. Burada olmadığım zamanlarda ise 18 Ocak'ta 28 yaşına girdim. Kendime doğum günü armağanı olarak spor salonu üyeliği satın aldım. Artık iş çıkışı spor salonuna gidiyorum. Hafta sonları seslendirme kursuna devam ediyorum ve aileme zaman ayırmaya çalışıyorum. Sürekli büyüyen bir çevrem olduğu için arkadaşlarıma zaman ayırmaya çalışıyorum. O kadar dağıldım ki yine. Ama tekrar toparlanıp bir düzen oturtmaya çalışıyorum. Benim bloğumu okumaktan keyif duyan ve beni özleyen takipçilerimden özür diliyorum. Bundan sonra bloğumu ihmal etmeyeceğim. Öğle molalarında size yazacağım. Şimdi işimin başına dönmek zorundayım, akşama plates var.:))) Yarın saat 12:30'da görüşmek üzere. Hepinizi çok seviyorum...:)))

(Fotoğraf ne alaka demeyin. Spor salonundan çıktıktan sonra tıka basa yediğimden bana yakışacağını düşündüm :)) )

11 yorum:

  1. ay çok şükür nugi ya ses verdin :) isporunu da yap ama buraları da ihmal etme şekerim merak ediyoz sonra bak sen 28 olmuşsun negzel ama ben 30'um yaşlandım artık kalp malp uğraştırma beni :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni seviyorum çok tatlısın. Tamam merakta bırakmam...:))

      Sil
  2. özledik valla kuzum :* dön aramıza
    doğum gününü es geçtik herhal haberimiz olmadı mutlu güzel bir yıl olsun inşallah :)
    fotoğrafı görünce ablam geldı aklıma spor için yüzmeye giderdi akşamları çıkınca yüzme arkadaşıyla madolar özsütler burger restoranları gezerlerdi ne anladım ben o işten :D heheheh sen yaparsın sen aslansın ;)

    YanıtlaSil
  3. Kimleri görüyorum :) Hoş geldin tekrar aramıza;)

    YanıtlaSil
  4. Hareket iyidir, boşa geçen zamandansa yorulmak güzeldir:)

    YanıtlaSil
  5. Heeeey iyi olmana sevindim ve güzel yoğunluğunada :)
    Sen yaz arada iyi olduğunu haber ver spora ve arkadaşlarına vakit ayırmaya devam et. Bunlar güzel dağılmalar
    :)

    YanıtlaSil
  6. Bir de nice mutlu yaşlara
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler pe hito'm seni de çok seviyorum...:)))

      Sil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...