Haziran 29, 2013

MAN OF STEEL

 Eşim ''Superman'' filmine gidelim deyince önce istemedim, sonra yeğenini götürmek zorunda olduğunu söyledi ve mecbur kaldım. Beni heveslendirmek için de şöyle söyledi; '' Tatlım Supermen'in üstündeki ''S'' harfi süper değil, Kripton gezegeninde ''umut'' demekmiş''. Vay dedim ne kadar da ilginçmiş. "Gerçekten anlamıyorum, konu bulamıyorlar döndür döndür aynı filmleri çekiyorlar'' dedim. Çok pişmanım. Hiç de öyle aynı falan değilmiş. Bir kere Superman'in nasıl Superman olduğundan bahsediyorlar. Ama Kripton geçmişinden başlıyor.
Biz üç boyutlu ve Türkçe dublajlı izledik. Üç boyutlu olmasa da olurdu. Sahneler çok iyiydi. Konu harikaydı. Superman de yakıyordu. Maşallah, pek yakışıklı bir çocuk seçmişler. Benim eşimi uzat, kas ve mavi renk göz ekle, bir de burnu hafif düzelt aynı o çocuk.:DD
Kısacası ben bu filmi çok beğendim. Bugün istediğim bir film daha gösterime girdi, ona da yakında gideriz. " After the Earth'', Will Smith ve oğlunun başrolde oynadığı bir film. Kesin güzeldir. En kısa zamanda izleyip, fikrimi paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...