Aralık 01, 2013

HASTALIK HALLERİ!!!


Sevgili okurlarım ne olur benim için dua edin. Dua edin ve ben grip olmayayım. Hayır, doğru dürüst grip olsam sorun değil! Ama ben ayaklı mikrobum resmen. Burnumdan sümükler fışkırıyor, sık sık öksürüp aksırarak havaya tonlarca virüs ve bakteri ordusu yolluyorum. Ayrıca kemiklerim ağrıdığı için eve de bir faydam yok. Resmen insan ziyanıyım ben. Topluluk içine çıkacak halim kalmadı. Burnum sürekli silmekten yara oldu. Ayrıca o kadar çok ses çıkıyor ki burnumu silerken, sanırsınız matkap çalışıyor. Bu yüzden ben hasta olmamalıyım.
Bu hafta kursa da gidemedim vicdan azabı çekiyorum. Tek tesellim aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz, biricik kayınvalidemin hediyesi bitki çayı demlemek için kullanılan çaydanlığı kullanmam. Hasta olana dek olanca çekiciliğine rağmen bu çaydanlığı kullanmamıştım. Pazartesi ofise götürmeyi düşünüyorum. Orada da kullanırım. Ama kırılırsa diye de ödüm kopuyor. 
Siz nasıl buldunuz? Zürafalar ne kadar tatlı değil mi?
 Üstü demlik, altı kupa. Ve tam iki kupalık çay çıkıyor.
 Bolca ''C vitamini'' içermesinden dolayı nar çiçeği içiyorum. Güç toplamaya ihtiyacım var.
Ayrıca bitki çayları içinde rengi ve tadıyla en cezbedici çay, nar çiçeği çayı.
Siz nasılsınız? Kendinize iyi bakın emi!!! :))))

8 yorum:

  1. oyy kuzum bu aralar dert hep seni buldu sen hasta olma emi kocan olsun :)
    dikkat et muah :*
    ayrıca bayıldım kayınvaliden zevkliymiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) kayınvalidem zevkli tabii ki gelini benim:)))

      Sil
  2. oyy canım geçmiş olsun..çaydanlık çok güzel..bu arada kayınvalidenden biricik diye sevgi dolu bahsetmen daha da güzel..ben bu aralar kendi kayınvalideme uygun gıcık dışında bi sıfat bulamıyorum da.. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Benim kayınvalidem iyidir ya, severim. Sizin tabii bebiş sorunsalı olabilir şimdilik arada:)))

      Sil
  3. Aman da aman hasta mı olmuş o:) Çok geçmiş olsun, o demlikte gözüm kaldı bilesin. Böyle kayınvalide dostlar başına:)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, hemencecik ayaklan.
    :)

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...