Aralık 04, 2013

2 BROKE GIRLS

Size çok severek takip ettiğim bir diziden bahsetmek istiyorum bugün. Bir gün televizyon izlerken tesadüfen ikinci bölümünü izledim, hoşuma gitti. Hemen araştırdım, baktım ikinci sezonu bitmek üzereymiş meğer, böylece diğer bölümlerini de bir solukta izledim. Sonra üçüncü sezon gelsin diye bu sene ekim ayına kadar sabırla bekledim. Şimdi Amerika'daki yayınla paralel izliyorum.
Dizide başrolü ''Max Black'' rolüyle ''Kat Dennings'' ve ''Caroline Channing'' rolüyle ''Beth Behrs'' paylaşıyorlar.
Max geçimini bir restaurantta garsonluk yaparak ve gündüzleri de bebek bakıcılığı yaparak sağlayan, tek başına yaşayan, sert ama aslında kendine hiç güveni olmayan, küfürlü konuşan ve cupcake yapmayı çok seven, çok güzel gözleri ve göğüsleri olan bir genç kız. Caroline ise çok zengin bir ailenin tek kızı, babası ile yaşıyor fakat babası dolandırıcılıktan hapse girince kendini bir anda beş parasız Brooklyn sokaklarında buluyor. Bir süre metroda yaşadıktan sonra Max'in çalıştığı restaurantta iş buluyor. Sonra Max onun haline acıyıp evine alıyor ve beraber yaşamaya başlıyorlar. Caroline Wharton Üniversitesinin ekonomi bölümünü birincilikle bitiriyor. Babası dolandırıcılıktan hapis yattığı için hiçbir yerde iş bulamaz ama Max'in cupcakelerinden kendine bir iş yaratacak kadar akıllı o!
Derken maceraları başlıyor. Dizideki diğer karakterlere de bayılıyorum. Mesela ''Han'' kısacık boyu ve çocuk görüntüsüyle kızların şaka konusu oluyor çoğu kez. Bu arada Han patronları.:)) Ayrıca üst kat komşuları Sophie ve aşçıları Oleg de düşman başına:)) Sophie'nin ''Hi girls'' diye aksanlı girişlerine bayılıyorum zaten.
Daha fazla bilgi vermeyeyim zira biraz merak edin değil mi? Şimdiden uyarayım dizide bel altı espriler bolca geçiyor, birde oldukça ince espriler var. Eğer ince esprilerden anlamıyor ya da bel altı esprilere gülmüyorsanız, o zaman izlemeyin:))

3 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum bu diziyi.
    görünce selam vereyim dedim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ilgi çekici ama ben dizilere yetişemiyorum.
    :)

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...