Aralık 03, 2013

CRONUT

Ben ne çeşit bir manyağım bilemiyorum. İnsanın canı hayatında hiç yemediği bir şeyi çeker mi? Üniversitede okurken ''Hasat'' dergisinde kefir'i görmüştüm ve rüyalarıma girmişti. Sonra ürün piyasaya çıktı da rahatladım ama ürün piyasaya çıkana kadar annemle babama ''Siz nasıl Türk'sünüz, milli içeceğimizden haberiniz yok, neden bizim evde de kefir yapılmıyor?'' diye epey çemkirmiştim. Dedim ya manyağım ben. Hamileyken hiç sigara içmediği halde sigara aşeren kadınlar gibiyim. Dahası hamile olmadan sürekli aşeren biriyim. Bu gidişle hamile kaldığımda gerçekten aşersem bile kocamı inandıramayacağım. :))
Şimdi de canım ''Cronut'' istiyor. Cronut ne mi? Kruvasan ve donut karışımı yeni bir hamurişi. Şimdi ben öyle tatlı bağımlısı biri değilim ama arada sırada çok aç olduğumda falan canım donut ya da bir kahve eşliğinde kruvasan çeker. Kocatepe beğendikten aldığımız vişneli kruvasanların tadı damağımda. Şimdi madem ikisi birleşmiş ben mutlaka tatmalıyım dedim ama Amerika'da bile insanlar bunu tadabilmek için sıraya girmişler. Milyon dolarlar ödeyip yemişler falan. Demek ki benim böyle bir şansım yok. Gerçi milyon dolarlarım olsa da bir hamur işine vermem ama canım nasıl istiyor anlatamam.
Tarifi olsa da evde yapsak bari:)))

9 yorum:

  1. Ben de görüntüyü görünce tarif verdin sandım. Haksızlık amaaa :(

    YanıtlaSil
  2. ya zannediyorum kruvasan yani miilyöf hamuru hazırlayıp içine krema koyup halka şekli verip kızartıyorlar. Herhalde böyle yapılır. Canım istiyor vallahi uyduracağım evde en kötü biraz hamur ziyan ederim ne yapayım?:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yaparsan anlat bak ben bayılırım böyle şeylere

      Sil
    2. Elbette tatlım, olay olur zaten:)))))

      Sil
  3. milföyün arasına krema koymuslar katlsamıslar bardakla kesıp kızartmılar bıde sıreye bandınmı tamamdır :D hehehee aserıyon kızım :D bıldıgın yanı

    YanıtlaSil
  4. ohhh,,, benim de vcanim istede yaaaaaaaaaaa!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Negar'ım içli köfte gibi bunu da deneyelim mi? Ben uydurur kaydırır yaparım bunu:)))

      Sil
  5. :D ;D :D evet ya yapalim,,,, bence biz yapabiliriz , ya sen bunu nerden buldun ya, her sefer gordugumde canim onu istiyorrrrrr

    YanıtlaSil
  6. :) 2 broke girls ve gazetede görmüştüm. İlgi çekmeyecek gibi değil:))

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...