Nisan 08, 2013

YANLIŞ NUMARA

Cuma günü kayınpeder, kayınvalide klasik ziyaretlerimden birini gerçekleştirdim. Mutfakta oturuyorduk, kayınpederim geldi. Az öncede telefon çalmıştı, kayınvalidem kimin aradığını sordu. Kayınpederim ne dese beğenirsiniz,
KV-''Kim aradı?''
KP-''Geçenki yanlış numara aradı. Uzun zamandır görüşememiştik amca, nasılsın iyi misin?dedi. Ben de merak etmiştim evladım bir aydır aramıyorsun dedim. Sonra görüşürüz dedik, kapattık.''
Nedense kayınpederlerin telefonunu sürekli yanlış numara arar. Ya pide siparişi verirler, ya halı yıkamacısını ararlar. Eşim bazen evde yalnızsak telefonu açtırmaz, nasılsa yanlış numaradır çünkü.
İşte Cuma günü konuştukları adamda bir ara telefonun müdavimiymiş. Sürekli yanlış aradınız bey efendi, burası şu şu numara diye düzeltile düzeltile, benim kayınpederin sesini ezberlemiş. Geçende uzun bir aradan sonra tekrar yanlış arayınca hatır sorayım bari demiş. Böyle dostluklar, hatta aşklar bile doğuyormuş, bu da telefonun yararlı bir özelliği olsa gerek :DDD
Yalnız ben böyle işlere uyuz olurum. Yanlış numara dersin aynı adam on kez üst üste yanlış arar. Ya arkadaşım salak mısın? Yani bir kere yanlış aramışsın, numaraya bir bak, tekrar tekrar emin mi olamadın? Bazıları da emin olmaz ya da inanmaz.
-''Alo ben Ahmet Abiyi aramıştım''
-''Ben değilim, burada da Ahmet adında biri yok''
-''Emin misin?''
-''Yok ben Nugi, burada da böyle biri yok''
-''Yalan söyleme, Ahmet abiyi ver''
Şimdi buna ne denir? Bir de akabinde Ahmet abiyi bulup veremediğim için küfür etmişti bana.
Bundan da bahsetmeden geçemeyeceğim. Babamın bir arkadaşı var, arkadaşının eşi de annemle arkadaş olmaya çalışıyor ama annem kadından hiç hoşlanmıyor. Bir şey demiyor, belli de etmiyor. Bu kibarlığı da anlamam, birinden hoşlanmıyorsam hiç bir kuvvet beni onunla yan yana getiremez. Neyse annem kadına katlanıyor yinede. Ben ise gıcık oluyorum tabii, kadın gelince kesinlikle yanına çıkmıyorum mesela. Bir de o zamanlar beş yaşlarında bir kızı var. Kız kadından da beter, gözleri fel fecir okuyor. Resmen çocuk laf dinliyor, hayatımda böyle bilmiş çocuk görmemiştim. İkisi de birbirinden sevimsiz. Neyse bu kadın bir gün aradı. Telefonu ben açtım. Muhabbet şöyle;
-''Efendim?'' (Nedense ben telefonu hep efendimmm diye açarım)
-''Alo ben Ayşen teyzen, Annen var mı?''
_''Var.'' Çat (telefonu yüzüne kapattım, biliyorum pek hoş bir davranış olmadı ama o da bana anneni verir misin? demedi ki. Annen var mı? diye sordu. Bende düzgünce cevap verdim ve bence konuşma bitti. Üstelik bunu ilk yapışı da değildi. Tamam tamam çok kötüyüm)
Son olarak da sapık muhabbetim var. Beni bir ara sürekli bilinmeyen numara arayıp duruyordu. Telefonu açıyordum ve ses yok, hatta hat sesi bile gelmiyor. Vay be normal sapıklardan değil, üfleyip kapatmıyor, cool takılıyor deyip takdir ederken, bu aramalar gece yarıları ve her saat devam edince ben sinir oldum. Arama kardeşim dedim, açtım kapattım, red ettim gibi bir sürü saçma sapan yöntem denedim yok devamlı aranıyorum. Bende en sonunda eşime verdim. O da Türk erkeğinin şaşmaz temsilcisi olarak bir güzel küfür etti. Daha da aramaz canım derken yine aranıyordum. Sonra tesadüfen bir arkadaşım benim telefonumda sahte arama özelliğinin aktif olduğunu keşfetti. Meğer bu sahte aramaya yanlışlıkla basıp kendi kendimi arayıp duruyormuşum, bu durumda kendi kendimize küfretmiş olduk tabii. Eee kötü söz sahibinindir diye boşu boşuna dememişler. :DDD Ama sonradan sahte arama çok işime yaradı, istemediğim bir ortamda isem çaktırmadan sahte aramayı etkinleştirip, ''Ay pardon canım bu telefona bakmam lazım, sonra görüşürüz'' deyip, az uzaklaşmadım ortamdan. Telefon maceralamı dinlediniz efendim, bir pazartesi sendromunda kendimi böyle güldürdüm. Umarım sizi de güldürmüşümdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...