Nisan 08, 2013

VANİLYA CLUB NİSAN AYI KUTUSU

Vanilya Club Nisan ayı kutusu ilk postumu yazarken geldi. Öğle yemeğimi yer yemez fotoğraflarını çektim ve hemen sizlerle paylaşıyorum.
Kutuyu açar açmaz bu yakışıklı ile karşılaştım.:))))
Kutunun içinden çıkanlar genel olarak böyle.
İlk ürün Bvlgari'den Omnia Coral. Ben kokusunu çok tanıdık buldum. Fazla beğenmedim benim tarzım değil.
İkinci ürünümüz Versace'den Eros, 100 ml'si 215 Tl imiş. Çok güzel kokuyor ama erkek kokusu. Neyse eşime hediye ederim de bol bol koklarım artık.
Üçüncü ürün, Davines Essentials Serisinden Love (Dalgalı ve kıvırcık saçların bakımı) isimli saç bakım ürünü.
Ne yazık ki ambalajı hasarlı geldi. Kokusu güzel, yağlı bir ürün. Saçlarım uzadığında daha çok işime yarar diye düşünüyorum.
Dördüncü ürün La cremere Bamboo & Lotus özlü peeling, 5 dakikalık uygulama ile cilt sıkılaşmasını, akne ve sivilce lekelerinin renklerinin açılmasını, batık tüy oluşumunun engellemesini, ciltteki ölü derinin ciltten arınmasını, kan dolaşımının hızlanmasını ve cildin yenilenmesini ve selülit görünümünde azalmayı vaadediyor.
Şişesi çok güzel deneyip göreceğiz bakalım. Kokusu ve dokusu da oldukça güzel.
Beşinci ürün Lancaster'den Express Cleanser, ürün aynı anda yüz ve göz temizliği yapmak için üretilmiş. 30 ml gibi küçük boy olduğu için seyahatte yanımda götürmeyi düşünüyorum. Günlük hayatta kullanmam. Deneyince çok beğenirsem büyük boyunu alabilirim tabii.
Altıncı ürün Ofra'dan Eyeliner, rengi aşağıda görüldüğü gibi,hatta biraz daha mor gibi. Dumanlı göz makyajları için ideal bir ürün gibi duruyor. Çünkü kalem yumuşak ve elinizle silerken dağılıp, dumanlı etkiyi yaratmak için müsait.
Yedinci ürün vanilya club'ın sitesinde bir süredir satılan askılı dolap kokusu. Markası La Casa de Los Aromas. Ben dolap içlerine lavanta dolu keseler asıyorum. Bu koku karışık çiçek kokularıymış, alerji yapmazsa kullanabilirim. Alerji yaparsa da ayakkabılığa asarım artık.
Sekizinci ürün Doğadan portakal çiçeği aromalı beyaz çay ve cranberry  aromalı beyaz çay. Bunları hemen denedik Amal'la. Amal'ın portakal çiçeği aromalı beyaz çay ile ilgili yorumu: '' Henüz olgunlaşmamış bir portakalın yeşil kabuğunu kemirmek gibiydi damağımda bıraktığı tat.'', ben de cranberry çayı için ne içtiğimi anlamadım yorumunu yapayım. İkimizde beğenmedik yokluktan içiyoruz işte...

Son olarak Dokuzuncu ürün Kellogs Special K by Ülker. Bildiğim ve arada sırada kullandığım bir ürün. Artık iş yerinde bir sabah kahvaltıda tüketirim.
Bu ayın Vanilya kutusu da böyleydi. Keşke parfümlerden bir kerecik tam boy ürün gelse, iyi olurdu yani :DDD Neyse beleş parfüm isteğim dışında bu ayın kutusu da oldukça iyiydi. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...