Ocak 19, 2013

Doğum Günü Hediyelerim :)))

 benim tatlı kocam bana asla kesme çiçek almaz. bu yüzden ev saksılı çiçekten geçilmiyor. bu güzeller kapıdan girişte verdikleri. şu anda burnuma mis gibi kokuları geliyor...:)))

 bu minik henüz açmamış...

 bu aletin adını bilmiyorum. daha önce carrefour'da görmüştük. ama ben almamıştım. kocacım sürpriz yapmış:)) üzerinde dengede durmak epey zor ama aldığım 10 kiloyu vermeme yardımcı olabilir. gerçi şimdiden 3 kg verdim:)))
bunlar eşimin hediyeleri. annem bana şal örmüş. onun fotoğraflarını daha sonra ekleyeceğim. babam ise eskişehir'in en iyi pastanesinden frambuazlı ve çikolatalı pasta almış. heykel pasta..:)) pasta öyle hafifti ki eşim 2. dilimi yedi. çok şaşırdık. çünkü kendisi 1 dilim bile yemez normalde..:)) 
işte doğum günüm bu hediyelerle geçti.. yarın görüşürüz.. 
mutlu kalın bakalımmmm :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...