Ocak 18, 2013

 Bugün Doğanlar 18.01.2013
Mantıklı ve sağduyulu kişilerdir. Olaylara sistemli ve pratik bakarlar. Karamsar oldukları için; en küçük olayları bile gözlerinde büyüterek, olaylara olumsuz yönlerinden yakalaşırlar. Güven duygusu çok önemlidir. (astroloji.org)

Bugün benim doğum günüm ve 27 yaşıma girdim. Ben doğum günlerimde biraz hüzünlü olurum neden bilmem. Bunda biraz 18 ocak gününün genelde sınav haftasına denk gelmesinin sebebi büyük. Her zaman parti vermek isterdim ve hiç kimse gelmezdi partilerime. Nugi yarın sınav var yaaaa gibi bahanelerle hep geçiştirildi doğumgünlerim. Ya canım arkadaşlarım neden düzenli çalışmıyorsunuz ki... :))) Neyse yinede her zaman ailem yanımda oldu, bu sene de yine eşimle ve ailemle kutluyorum. Bakalım yeni yaşım bana ne gibi güzellikler getirecek.

 Bugün doğanlar DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN... Oğlaklar unutmayın bu yıl sağlık ve mutluluk yılı. Bunun tadını çıkartmanız dileğiyle.. öpüldünüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...