Ocak 17, 2013

nugi merhaba der!

Herkese merhaba,
Yarın benim doğum günüm. Bu sene ne zamandır yapmak istediğim blog yazma işine başlamak istiyorum ve bu blogu kendime doğumgünü hediyesi yapmak istiyorum. Umarım paylaşımlarım hoşunuza gider.
Bu yılın hoşgörü yılı olmasını istiyorum. İnsanların birbirlerine hoşgörü ile yaklaştıkları, yargılamadan sevdikleri bir yıl olsun. Hiç kimsenin birbirine mecburiyeti yok fakat aslında hepimizin birbirine ihtiyacı var. Birbirimize görünmez ipliklerle bağlıyız ve evreni enerjilerimizle yönlendiriyoruz. Herkesin pozitif olduğu bir dünya diliyorum. Umarım olur. Herkese sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...