Temmuz 25, 2013

ZORETANİN İLE 21. HAFTA

 Dün yoldan geldim, yorgunum demedim; hemen ilaç yazdırmaya doktora gittim. Çünkü beşinci ayın kutusu yarın akşam bitiyor. Eğer dün ilacı yazdırmasaydım cuma gününe tekrar izin almak zorunda kalacaktım. İlacı kullanan ya da kullanacak olan varsa aklınızda olsun, önceki ayın kutusundaki ilaçların bitmesine en fazla 3 gün kala tekrar ilaç alabiliyorsunuz. İlacın bitmesine dört gün bile olsa eczane ilacı vermiyor. Ben ikinci kutuları almaya gittiğimde öyle dumur olmuştum da sonra eşim gitti yazdırdı benim adıma tekrardan. :)
Neyse dün doktora bazı şeyler de danıştım.
Örneğin yüzümdeki kızarıklıkları sordum. Ben ilaç kullanmadan önce de elma yanaktım. Hatta şimdi biraz daha az ama zaman zaman yine kızarıyor. Doktorcum güneş koruyucu kullanmaya devam etmemi bu kızarıklıkların tedaviden sonra geçeceğini söyledi.
Sonra baştan beri 40 mg kullandığım için altı ayın yeterli olduğunu, altıncı aydan sonra düzenli kontrollerle leke ve çukurluklar için krem vereceğini söyledi. Ben bu kadarına bile şükrediyorum. Çok ama çok güzelleşti cildim.
Bende çil ve ben çok fazla, bunların leke gibi durduğunu, bunun için ne yapmam gerektiğini sordum. Doktorcum; Benlerin genetik olduğunu, lazerle hiç sorunsuz kurtulabileceğimi fakat kurtulsam bile tekrardan çıkacağını söyledi. Evet aslında her sene bir kaç ben ekleniyor vücuduma, hem de güneş kremi sürmeden adım atmadığım halde. Ama ben yinede lazer olayını düşünüyorum.
Sonra güneş kremi olarak yağsız bir krem kullanmamı söyledi. Ben de ne tavsiye edersiniz deyince, Spectraban ve Bioderma'nın renkli ve renksiz seçeneği bulunan yağlı ciltlere özel kremini tavsiye etti.
 Spectraban(120 ml) 59 TL idi. Bioderma'nın renkli güneş koruyucusu (40 ml) ise 65 TL idi. Ben de doğal olarak Spectraban'ı seçtim. Diğerini de daha sonra özel zamanlarda kullanmak için almak istiyorum. Ben bunca zaman sivilcelerimi bile kapatmadım, şimdi sivilcesiz yüzümün nesini kapatayım.
 Bu krem süt gibi. Süt kıvamında ve renginde. Sürmesi çok kolay ama benim cildimdeki mikro soyulan deriler yüzünden biraz pütürlük bırakıyor. Dün zaten duşta burnum komple deri değiştirdi. :DDD
Bugün iş başı yaptım. Sabah iyiydim ama öğleden sonra yukarıdaki kızarıklıklar çıktı dirseklerimde. Böyle kabuk, kabuk, pul gibi ve can yakıyor. Ellerimde çıkan egzamalara benziyor. Belki ilaçtandır, belki de bir şey dokunmuştur, kimbilir...
İşte bu hafta da böyle geçiyor. Kaldı dört hafta. Dayan Nugi :)))

4 yorum:

  1. Vay arkadaş Sarkozi 3.karısını alıcak sen hala şu ilacı kullanıyosun :D Artık bitmiştir dedim ama hala devam he :) 4 hafta daha sabret bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DDD Kollarımdaki egzamalar çok acıyor....:(((

      Sil
    2. Ağzına edeyim o egzamanın ben; benimde saçlı derimde egzama var; böyle sinir bişey yok, farkında olmadan bi papazı fortlayıp bedduamı aldık naptık orti ^^

      Sil
    3. Sen Sarkozy ile pek uğraşıyorsun ondan olmasın ;DDDD
      Gerçekten çok sinir bir şey egzama, özellikle kaşınması. Seninki daha da zormuş. Allah kolaylık versin.

      Sil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...