Temmuz 09, 2013

HAYIRLI RAMAZANLAR

Yazlıkta iftar sofrası


Tüm aile bir aradaydık

Canım Eniştem
Geçen sene 12 Temmuz'da evlenmiştim. Hemen balayına çıktık. 19 Temmuz ise Ramazan'ın ilk günüydü, sanırım ilk sahur yapacağımız gündü. Biz bir hafta otelde kaldıktan sonra Ramazan'da annemlerin Didim'deki yazlığına gitmiştik. Çünkü iftarlar aile ile kalabalıkla güzel oluyor. Oruç tutsanız da tutmasanız da iftarlar çok önemli. Bütün ailenin bir araya toplandığı başka bir ay var mı? Halamın da Didim'de yazlığı var. Bizi iftara davet etmişti. Yukarıdaki fotoğraflar o iftar yemeğinden kalma. Bu sene de kalabalık ve bereket dolu iftarlar geçiririz inşallah.
Bu fotoğraflar çekildikten sonra yukarıda fotoğrafta tek başına gördüğünüz eniştem, kurban bayramına bir hafta kala vefat etti. Kendisi benim sözüme, nişanıma ve düğünüme, hasta olmasına rağmen gelmişti. Bende en son bu iftarda ve Ramazan Bayramında görebilmiştim kendisini. Allah rahmet eylesin. Asla unutamayacağım çok değerli bir insandır kendisi.
Herkese kalabalık bereket dolu iftar sofraları ve hayırlı Ramazanlar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...