Haziran 05, 2013

DİRENİŞİMİZ VE KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN :))

Dün nedense TRT haberlerinden sonra karamsarlığa kapılmıştım, herhalde evlere çekilme var dedim. Sonra saat onda eve gelmesi gereken eşim bir türlü gelmedi. Meğer kendisi Eryaman'da direnişçilere katılmış. Çok sevindim. Bugün bende katılacağım. Cumartesi ve pazar günleri de Kızılay'dayız inşallah. Annem, babam, eşim ve komşular hep birlikte olacağız. Üstelik kimi alevi, kimi kürt, kimi Ak partili, kimi CHP'li bir grubuz biz ama amacımız bir. Bugün iş yerinde ve serviste öyle şeyler duydum ki yüzüm botox yaptırmış gibi oldu. Kaşlarım havada kaldı. Servisteki arkadaşım koyu Akp'lidir. Kendisi RTE'ye Sultanımız diyerekten dalga geçti ki bence imkansızdı. Sonrada iş yerindeki Şeriat ile yönetim isteyen bir arkadaşımız, artık yeter iyice çıldırdı bunlar diye isyan etti. Hafta sonu o da bizimle direnişe geliyor :))
Artık bir noktaya varalım istiyorum. Yasaklar olmasın, tamamen özgür olalım istiyorum. İstediğim önceki yönetimler de değil ama... Bence türbanlı insanlarda üniversiteye girebilsin, Hristiyan kilisesini ziyaret etsin. İnsanları giyimleriyle, inandıklarıyla, tercihleriyle yargılamayalım. Bu zamana dek bunu başarabilen bir parti görmedim, umarım bundan sonra olur. Bırakın dini zorlamaları, herkes Allah'a hesap verecektir. Onun hesabını bu dünyada biz kesmeyelim.
Herkese hayırlı kandiller...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...