Nisan 19, 2013

THE HUNGER GAMES: CATCHING FIRE / ATEŞİ YAKALAMAK



Açlık oyunları serisinin ikincisi 'Ateşi Yakalamak'ın filmi çekilmiş, fragmanları internete düştü. Suzanne Colins tarafından 2008 yılında yazılan 'Açlık Oyunları' serisi üç kitaptan oluşuyor. İlki 'Açlık Oyunları', ikincisi 'Ateşi Yakalamak' ve üçüncüsü 'Alaycı Kuş'. Ben seriyi 2011 yılının Temmuz ayında okudum. Öyle sürükleyiciydi ki iki günde bitti üç kitap. Yemek yerken bile okuyordum. Kitabı okurken bir an önce sonunu görmek istiyordum meraktan ama bir yandan da bitmesin istiyordum. Kitapları bitirdikten sonra kendi kendime bunların filmini çekerler, çekmezlerse ben çekeceğim demiştim. Sonra nette araştırdım ve bir baktım meğer filmi çoktan çekmeye başlamışlar ve Mart'ta gösterime girecekmiş. Ne heyecanla beklemiştim. Şimdi daha uzun bir süre beklemem gerekiyor çünkü 'Ateşi Yakalamak' filmi 22 Kasım'da gösterime girecek. Of Offf geçer mi günler, gelir mi 22 Kasım...
Şayet kitapları okumadıysanız şiddetle tavsiye ederim.Gerçekten çok güzel bir konusu var. Kitaplarla ilgili gerekli bilgiyi şuradan öğrenebilirsiniz. Fakat kitapları okumaz ya da aslına oldukça yakın bu filmleri izlemezseniz, çok şey kaybedersiniz. Benden söylemesi :)))

1 yorum:

  1. ilkini seyrettim kitaplarını çok tavsiye eden oldu ama ıhhh okumayacağım :D izlemeyi tercih ediyorum ;)

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...