Nisan 03, 2013

SOFRA DERGİSİ NİSAN SAYISI

Sofra dergisini Nisan ayı sayısı dün elime ulaştı. Fotoğrafını çekmek için zamanım olmadı o yüzden fotoğrafı internetten aldım.(sofra.com.tr) Bu ayki dergi promosyon olarak ta içerik olarak ta bomboş ne yazık ki!!!
Ben abone olduğum derginin yanında bir promosyon falan isterim. Yoksa abone olmanın ne anlamı var. Neyse yanında bir şey gelmedi içerik güzel olsaydı bari. Bu ay bol bol nohut var dergide. Humus iki ya da üç kez geçiyor tarif olarak. Birde bakladan çokça bahsedilmiş. Bakla mevsimi ne de olsa.
Aslında her zaman dediğim gibi Sofra dergisinin tarifleri çok güzel. Değişik ve denendiğinde pişman olunmayan tarifler var. Bu ayda çok güzel tarifler var ama yinede boş geldi bana.
Kuskus dosyası yapmışlar. Kuskusu çok severim, burada ki tarifleri de deneyeceğim mutlaka.
Bakla kızartması gibi daha önce tatmadığım tarifler de var.
En sevdiğim dosya ise sultani bezelye dosyası oldu. Samsun'da sultani bezelye ile tava yapılır. Ben yaprak bezelye diyorum. Tava ise, sultani bezelyelerin haşlanmasından sonra mısır unu ile karıştırılıp, tavada arkalı önlü kızartılması ile yapılıyor. Pasta gibi oluyor. Bizim oldukça beğenerek tükettiğimiz bir yiyecek.
Bunun dışında falafel tarifini yine vermişler. Sanırım Şubat ayında da vardı falafel tarifi. Artık yapmam şart oldu, Amal çok istiyordu.
Genel olarak dergi içeriğinden bahsetmeye çalıştım. Umarım aydınlatıcı olmuştur. Dergideki tariflerden bahsedemiyorum ne yazık ki, çünkü doğru bir şey olmayacağını düşünüyorum. Ama Sofra dergisini güvenle alıp, içindeki tarifleri gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz. Benden güven oyu alır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...