Nisan 04, 2013

DECO # 6

Geçen hafta deco yazımı es geçmişim. O halde bu hafta benim zevkimden bir şeylere bakalım. Bu hafta 'Altıncı Cadde' isimli alışveriş sitesinden aldığım taş bardak altlıklarından bahsetmek istiyorum. Bir kere bardak altlığı bir evde olmazsa olmaz eşyalardan benim için. Çünkü bardakların sehpalarımda iz bırakmasına gıcık oluyorum. Şimdiki beyaz mobilyalarda da hemen iz çıkıyor. O yüzden kullanmak şart!

 Benim bardak altlıklarım taştan yapılmış. Taş üzerine resim baskı olarak. Kelebek desenleri çok canlı, bazılarında ise doğal taş oldukları için delikler var. Genel olarak bardak altlıkları dörtlü satılır, bu da dört adet. İlk aldığımda bu ürünün nasıl çıkacağını bilemediğimden sadece bir takım aldım. Sonra ürünü beğenip memnun kalınca baykuş desenlisini de aldım. Onun fotoğraflarını da başka sefere paylaşırım artık.
 Bunların tek kötü yanı ağır olmaları ama bu durumu avantaja çevirdim, koltuk üzerinde de kullanıyorum.

'Altıncı Cadde'de arada sırada satılıyorlar. Fiyatı 36 TL sanırım. Ben memnunum, tavsiye ederim.
Siz nasıl buldunuz?

2 yorum:

  1. bende bunları çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Cok begendim gercekten. Kelebekleri mutfagimda dekirasyon amacli kullaniyorum. Bunlar da cok yakisir aslinda:) hemen siteyi ziyaret ediyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...