Nisan 03, 2013

ZORETANİN İLE BEŞİNCİ HAFTA

Zoretanin maceramın beşinci haftasını da geride bıraktım, kaldı 3 ay 3 hafta :)) Beşinci hafta benim için biraz sıkıntılı başladı. Ellerimde egzama çıkmıştı, bu egzamalar o kadar kötüleşti ki cumartesi günü misafirlerimden utandım. Ellerim sanki yanmış gibi kıpkırmızıydı. Pazar günü kuafördeki bir teyze illaki domates bitkisini kaynatıp içmemi salık verdi. Bir de ona laf anlatmaya çalıştım. Doktora iki kere gösterdim. Doktor bol bol krem sürersem geçeceğini söyledi. O kadar krem denedim en iyi gelen vazelin oldu. Özellikle geceleri yatarken kalın bir katman halinde ellerime ve dudaklarıma sürüp, yatıyorum. Dudaklarımda aşırı kuruyor ama bu durum rahatsızlık vermiyor. Vazelini sürdükten sonra biraz geçtiler.

Sırt ağrılarım bu hafta yok oldu. İnşallah geri gelmezler. Ayrıca yorgunluk hissi de azaldı.
Yüzümde küçük sivilceler çıktı. Hiç dokunmadım ve ertesi gün söndüler. Cildimdeki farklılık hissediliyor. Herkesten olumlu tepkiler alıyorum. Burnumun kenarları bordo renkte olurdu yağdan, şimdi cildimin diğer yerleri ile uyumlu renkte. İlacı kullanmaya başlamamla burnumda siyah noktalar artmıştı. Şimdi siyah nokta yok, yağ yok! Ama hat safhada soyulma var.
Bunların dışında bir rahatsızlığım yok çok şükür. Halimden oldukça memnunum. Gelecek güzel günleri düşünüyorum. Bol bol su içiyorum, yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Güneş kremimi yanımdan ayırmıyorum.
Benim gibi böyle bir ilaç kullananlara da sabır diliyorum :)))

13 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun canım, çok zor zamanlar ben de yaşadım bitti ama sonrasında ömür boyu rahatlık..

    YanıtlaSil
  2. Bende çok çok düşük oranda reakutan kullanmıştım, çok az dozda olduğundan çok sıkıntı çekmedim. Ama sonucu güzel olacaktır eminim..benden sana sabır diliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. İkinize de teşekkür ederim.:))) geçecek ve kozamdan çıkmış bir kelebek olacağım.:)))

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, egzamalılardan nefret edenler grubu açıcam durumdan muzdarip olan biri olarak :) Bi araya gelip hepimiz egzamayız diye pankart açarız ^^

    YanıtlaSil
  5. :D olur seve seve katılırım. hepimiz hastayız hepimiz egzamayız.. :DDDD

    YanıtlaSil
  6. Merhaba gecmis olsun, ben de 6.haftamin sonundayim.. Bende de ara sira yogun bel agrilari oluyor, belim kilitleniyor bazen cok hareketsz oturunca... Bnde sivilce kusmasi oldu bu hafta, baya yogun ;( insallah hepsi gececek, gecmis olsun sana da!

    YanıtlaSil
  7. bloguna göz attım canım sana da geçmiş olsun, geçince harika olacağız bu kesin:DD

    YanıtlaSil
  8. böbreklerde rahatsızlk yapıyor mu bu ilaç? ben öyle duydumda

    YanıtlaSil
  9. böbreklere zarar veriyor diye duydum bi ilacı doğru mu?

    YanıtlaSil
  10. merhaba bende cildiyeye gitmiştim doktor bana bu ilaçtan vermişti fakat ben sabah akşam tok karnına 2 hap birden içiyorum doktor öyle yapmamı söyledi yani günde 4 kez hap içiyorum bunun zararı olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  11. slm 2. ayımı doldurmak üzereyim ama hala akne çıkıyor dudak kuruluğum bazen çok bazen az oluyor bu normal mi

    YanıtlaSil
  12. Bende kullanıyorum ve bu benim ikinci haftam ama dudaklarım şişiyor ve catlaklar soyulmalar yanmalar var ellerımde egzema olustu sımdıden neden bu kadar cabuk etkı gosterdı ıkıncı haftadan anlamadım vucudum cok kasınıyo kollarım yuzum bacaklarım.

    YanıtlaSil
  13. Bende kullanıyorum ve bu benim ikinci haftam ama dudaklarım şişiyor ve catlaklar soyulmalar yanmalar var ellerımde egzema olustu sımdıden neden bu kadar cabuk etkı gosterdı ıkıncı haftadan anlamadım vucudum cok kasınıyo kollarım yuzum bacaklarım.

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...