Nisan 22, 2013

ŞAHİKA & FERAYE

 Sinan Akyüz'ün Şahika & Feraye adlı romanını bu sabah işe giderken serviste bitirdim. Daha önce Sinan Akyüz'ün Piruze adlı romanını okumuştum. Bahsettiğim iki romanda gerçek hayatlardan esinlenerek yazılmış. Özellikle 'Piruze' adlı romanda çok ağlamıştım. Bu romanda da Çanakkale savaşının olduğu kısımlarda çok ağladım.
Roman Biga'da 1900'lü yılların başında geçmekte. Okurken bir insanın başına bu kadar kötü olay gelebilir mi diyorsunuz. Ama gerçek hayattan esinlenildiği için inanıyorsunuz. Çok üzücü...
Romanın konusunu anlatmayayım, okunması gerekli bir roman olduğunu düşünüyorum. Bugün anneme vereceğim, o da okumak istiyor. Kitabın arka kapağındaki diyalog çok hoşuma gitti. Fotoğrafta görülüyor. Gerçektende ablasının kaderi, kızkardeşininkini de yazmış. Sinan Akyüz'ün güzel yorumuyla bir solukta bitireceksiniz bu romanı. Mutlaka okuyun. Annem'de bitirdikten sonra çekilişle elimdeki bir takım kitapları vermek istiyorum. Ve daha bir sürü sürprizle. Çok yakında. Beni takip edin. :))))))

1 yorum:

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...