Nisan 23, 2013

23 NİSAN

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız kutlu olsun. En sevdiğim milli bayramlardan birincisi 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, ikincisi ise 30 Ağustos Zafer Bayramı'dır. 
Bu sabah yataktan zor kalktım çünkü ev karanlıktı, kalkınca perdeyi açmamla önümde koca bir bayrağın sarktığını gördüm. Ev sahibimiz beş metrelik bir Türk bayrağı asmış balkonuna, bu yüzden odamız karanlıkmış. Keşke o bayrak hep orada asılı dursa. Ben odamın kararmasını umursamam, yeter ki bayrağımız dalgalansın orada. 
Son zamanlarda T.C'yi kaldırma ve bu daha ne ki! dedirtecek olaylar, konuşmalar var medyada. Çok üzülüyorum. Burası Türkiye Cumhuriyeti ve her zaman öyle kalacak. Bunu da yalnızca bayramlarda hatırlamayacağız. 
Ne Mutlu Türküm Diyene...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...