Mart 19, 2013

ZORETANİN İLE ÜÇÜNCÜ HAFTA

Zoretanin maceramda üçüncü haftayı bugün itibari ile bitiriyorum. Aslında bu yazıyı çarşamba günleri yazıyordum ama yarın daha önemli bir yazı var. Bu yüzden bugün üçüncü hafta başımdan neler geçmiş onları paylaşayım istedim.
Üçüncü hafta benim için en rahat geçen hafta oldu. Göz kuruluğu, burun içi kurumaları gibi şikayetlerim oldukça azaldı. Yalnızca bugün biraz burnum kanadı ama bu olabilecek bir şey. İlaç çok fazla yorgunluk yapıyor, bu yüzden biraz erken yatıyorum. Bu hafta özellikle son iki gündür, dudaklarım aşırı derecede kuruyor. Dudak koruyucuları işe yaramıyor. Artık Bepanthen krem ile kanka oldum. Her yere beraber gidiyoruz. Cildim kurumaya devam ediyor. Yüzümün her yerinde ama özellikle burnum, çenem ve alnımda siyah noktalar belirdi. Hatta bence siyah kara delik onlar. Yüzüme dokunduğumda pütürlü ve bazı yerlerde sarı sarı yağlar görünüyor. Resmen yağ fışkırıyor. Neyse ki uzaktan belli olmuyor. Bu hafta bende iki tane küçücük sivilce çıktı ama sonra kendi kendine söndüler. Bunların dışında ilaçla ilgili bir problem yok ama bugün benim dişim ağrıyor. Yarın için hastaneden randevu aldım, umarım gece problem yaratmaz bana. :(((

 
 
İş yerindeki arkadaşım Z'nin kız kardeşi de bu ilacı kullanmış, onunla konuşma fırsatı buldum. Bir nevi röportaj yaptım diyebiliriz. Ben en çok tedaviden sonraki cildimi merak ediyordum. Onun dediğine göre tedaviden sonra artık cildi yağlı değilmiş ve normal cilt tipine giriyormuş. O halde bütün kil maskelerimi, peelinglerimi, cilt bakım ürünlerimi kardeşime bağışlayacağım. Ne de olsa artık ihtiyacım olmayacak. Onunda benim gibi saçları yağlanmış ama şimdi geçmiş. Zaten benimde geçmeye başladı. Ağrılardan o kadar çabuk kurtulamıyormuşuz  ne yazık ki. Ben spor yaparsak geçebileceğine inanıyorum. Onun en çok şikayet ettiği durum ise ilacın psikolojisini etkilemiş olması. Biraz sinir yapıyor ama ben çok fazla hissetmedim. Umarım bende de o şekilde bir yan etki olmaz.
Buradan okuyup daha önce tedavi görmüş ya da görüyor olanların da kendi maceralarından bir parça paylaşmalarını rica ediyorum. Böylece birbirimize destek olabiliriz. Sorularımıza cevap bulabiliriz. Tüm tedavi görenlere geçmiş olsun, sonunda güzel ciltlerimizle maskesiz çıkabileceğiz dışarı.

12 yorum:

  1. Merhaba,ben de zoretanin kullananlardanım.20 mg ile başladım ikinci haftam..suratım çok fena :( siyah noktalarım ve sivilcelerim oldukça arttı..aynaya bakmak istemiyorum :'( o değil yüksek lisans yapıyorum derslerim de başlayacak bu suratla nasıl çıkıcam insan içine bilmiyorum.. acaba 1 ayın sonunda siyah noktalarda ve sıvılcelerde azalma olması muhtemel mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle azalır, cildinizi gülsuyu ile silin ya da hassas ciltler için olan bir tonikle temizleyin. Benim hemen azalmıştı. Şimdi açık olan gözeneklerim bile kapandı.:)))

      Sil
  2. Ben daha yeni başladım daha 10 gün oldu fakat şuan etki olarak egzama oldu ve dudak kenarım hafiften kurudu ve herkesin söylediği gibi sivilcelerim çok artmasını bekliyordum ama artmadı ve hemen kurumaya başladı cildim hafifce soyulmaya başladı zaten sadece yanak bölgemde var sabredip sonunu görücez ve arkadaşlar bundan sonra hangi yan etkiler bekliyor beni ne olucak yardımcı olabilr misiniz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun, diğer yazılarıma da bakarak fikir edinebilirsiniz...

      Sil
  3. yüzün ne alemde merak ediyorum 5. haftadan sonra sessizlik....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir sürü yazı var. Altıncı ayın sonuna dek. Blog okumayı öğrenememiş olabilirsin. Yüzüm mükemmel.:))

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Merhaba . Ben çok yorgun hissediyrm kendimi 1 ay oldu başlayalı yerimden kalkasm gelmio işe gidesm gelmiyo bıraksammı acaba yoksa ilerleyen zamanda geçiomu bu teşekkürler ayrıca bilgiler için

    YanıtlaSil
  5. Bende aşırı bir yorgnlk var . 1 ay oldu başlayalı ilerde geçermi yoksa bıraksammı hep oturasm geliyor ve belim ağrıyr :(

    YanıtlaSil
  6. Merhaba . Ben çok yorgun hissediyrm kendimi 1 ay oldu başlayalı yerimden kalkasm gelmio işe gidesm gelmiyo bıraksammı acaba yoksa ilerleyen zamanda geçiomu bu teşekkürler ayrıca bilgiler için

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...