Şubat 24, 2013

PLATESli PAZAR

 
Bugün Ankara'da hava çok güzeldi, sanki güneşli bir nisan günü gibiydi. Bugünü dışarıda piknik yaparak geçirmek isterdim ama eşim sabahtan öğlene dek çalışacaktı, bende plates yaptım. Platesten sonra da koşu bandında koştum. Aslında koşmaktan çok müzik eşliğinde kıvırdım da denebilir. Yalnız, bugün plates çok yordu beni. Uzun zamandır sporu bıraktım, bildiğin domestik bir şey oldum çıktım ama yine de bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim. Umarım kısa zamanda tekrar toparlarım.
 



Akşam kayınvalide ziyareti, örnek gelin hareketi olarak kendime atkı örüyorum :))), yok aslında ben örgüye bayılırım. Bu da daha önce siyahını ördüğüm atkıdan, şimdi krem rengi ve elbette ki simli olanını örüyorum. Bitince mutlaka yayınlarım, hatta daha önceden ördüklerimi de yayınlayım ben.
İnşallah yarın da çok güzel olur, ne de olsa pazartesi...
İYİ GECELER...:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...