Şubat 02, 2013

İLAÇ İÇME HALLERİ

Malum 1 haftadır yatak döşek yatıyordum. Şimdi daha iyiyim fakat ilaç alma seansları henüz bitmedi :))
Sabah 6:30'da antibiyotik ve aferin almam lazım.. Her ikisi de tok karnına alınacak. Tamam, iyi hoş da; ben sabahın 6:30'unda nasıl tok olurum. :S
İlk sabah: Kardeşimin yaptığı çorbayı eşim bana ısıttı ve içirdi. Bir günlük sultanlık...:))
İkinci sabah: Eşim çalan alarma tepki vermediğim için beni ''kalksana ya, ilacını al'' diye uyandırdı ve bende bir tane muz yedim, ilacımı aldım.
Üçüncü sabah: Alarm çalmaya başlarken hastalıktan tık nefes yalpalayarak mutfağa gittim yarım muz yedim ve ilacımı aldım.
Dördüncü sabah: Alarm çalar çalmaz, küfrederek kalktım ve bir lokma muz yedim ve ilacı aldım. Tok sayılırım herhalde. :))
Beşinci sabah: Alarm çaldı, mutfağa gittim. Kahretsin muz bitmiş. Neyse bir lokma ekmek yiyince de tok sayılırız. Yedim ve ilacı içtim.
Bu Sabah: Alarm çaldı, kocam bağırmadan kalktım. Mutfağa gittim, ilaçlar yok... Çalışma odasına gittim, dün gece orada bırakmışım. Aç karnına alınmaz, ne yesem de uyumaya devam etsem derken, dün geceden kalan leblebiden yarım avuç ağzıma tıkıştırdım. Siz siz olun, sakın sabahın köründe leblebi yemeye çalışmayın. Aman tanrım boğuluyordum, ağzımda büyüdü, büyüdü, büyüdü... O mu beni yuttu yoksa ben mi onu ? Bilemiyorum.. Ama nihayetinde ilacımı aldım :DDD

2 yorum:

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...