Şubat 08, 2013

BEN DE MİM'LENDİM :D

''Her şeyden konuşmalı'' beni mimlemiş ben de tam kurtlar vadisi vakti, kocamın ayağının altından çekileyim de, mimi cevaplayayım dedim :)) Ama bir kısmını yazıp bıraktım, şimdi iş yerinden devamını yazıp, yayınlıyorum. http://herseydenkonusmali.blogspot.com/ çok teşekkür ediyorum Sinem'ciğim. Bu blogu takip etmeli, çünkü çok güzel...:))

1-) Blog yazmaya neden başladınız?
 Yeni mezun olmuştum, işsizdim, evde can sıkıntısından muzdariptim, eşimle evlenmemiştik ve o askerdeydi... İnternette fazla vakit geçirirken salıncakta iki kişi isimli bloga rastladım. Hoşuma gitti ( Annem hala anlamıyor.) Blog nasıl yazılır ki? derken, bende bir blog açtım. Fakat sonra işe girdim, sevgilim askerden döndü. Yazmayı bıraktım ve yazdığım bir iki postu da sildim. Bu sene iş yerinde farklılıklar oldu. Hayatıma soktuğum kötü niyetli insanların farkına vardım. Fikirlerimle yüzüme baka baka nasıl dalda geçildiğini gördüm. Ben de dedim ki neden bu aşağılık kompleksi tavan yapmış insanlarla konuşayım. Benim bir blogm vardı, yaz nugi oraya düşündüklerini dedim, okumak isteyen girer okur, beğenmeyen kalkar gider. En azından aynı seviyede olmadığım insanlarla muhattab olmam. Şimdi mutluyum... Eminim okuyup değer veren veya bir şeyler öğrenen birileri vardır...
2-) Adınızı seviyor musunuz? Sevmiyorsanız ne olsun isterdiniz?
Benim iki ismim var. Sanırım ikisini de seviyorum. İlk ismim babamın anneannesinin ismi, doğduğumda biraz zorla koymuşlar gibi ama aslında güzel bir isim. İkinci ismim ve asıl kullandığım isim Farsça, anlamı da çok farklı...:)) Ama iyiki böyle hayatıma yön verdikleri kesin... Başka bir isim de istemezdim.
3-) Asla yapmam dediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Kayak yapmam. Ayaklarım yere sağlam basmalı. Bacağımı kırmaktan da çok korkarım:DD
4-) Dünyada en çok görmek istediğiniz yer neresi?
New york... Orada bir büyü var, fotoğraflarına her baktığımda sanki daha önceden orada bulunmuşum gibi hissediyorum.
5-) Sizi en çok ne mutlu eder? 
Ailemdeki herkesin sağlıklı olması. Ama en çok güldüren ise EŞİM... Canımdır...
6-) Bir fırsatınız olsa en çok kiminle tanışmak isterdiniz?
Turhan BAYTOP'la tanışmak isterdim. Tıbbi bitkilerden olabildiğince şey öğrenirdim, kitabı yetmiyor.
7-) Hayattaki amaçlarınıza yavaş yavaş ulaşabildiğinizi düşünüyor musunuz?
Benim yaşama amacım bu zaten. Amaçları teker teker yerine getirmek... Ben önüme idealler koyar ve bir bir tamamlarım, hatta bazen bu idealleri yazarım.. Çok şükür planlarım tıkır tıkır...:))
8-) Hangi burçsunuz? Burçlara inanıyor musunuz?
Oğlak burcuyum. Yükselenim Balık.. Burçlara çok inanırım ve tüm özelliklerini taşırım. Oğlak olmakla gurur duyarım.. Ne de olsa zodyak'taki en harika burç oğlak kadını...:))) Ama erkeklerinin de en berbatı olduğu söylenir...
9-) Takıntılı olduğunuz şeyler var mı? Varsa neler?
Aslında takıntılı değilimdir. Ama bazen titizlikte zirve yapıyorum. Mesela umumi tuvaletlerde hiç bir yere dokunmam. Elime eldiven bile giyebilirim :DDD
10-) Bir arkadaşınız size ne yaparsa bir daha onunla konuşmazsınız?
Benim sırtımdan bıçaklarsa, hakaret ederse asla konuşmam. Aslında çok çabuk affederim ama bunları affetmem...
11-) Sıcak havalar mı sizi daha mutlu eder yoksa yağmurlu havalar mı?
İçerideysem yağmurdan çok hoşlanırım.. Pencere önünde oturup, kahvemi yudumlayarak yağmuru izleyebilirim saatlerce.. Ama dışarıda çilesini çekmeye gelince, kaç kaç kaç, koşarak uzaklaş...

 Sorular tamam, şimdi de hakkımda 11 gerçek yazmam gerekiyormuş... IMMMM çok zor olacak... Ne yazsam acaba???
1) Dans etmeyi çok severim ama yeteneksizin biriyim. Eşim benden de yeteneksiz o yüzden yanında kendimi daha iyi hissediyorum :DD
2) Bazen çok huysuzum. Ne de olsa oğlak burcuyum.
3) Hatalarımın farkındayım ve düzeltmeye çalışıyorum. Her zaman ben haklı değilim yani ama bunu hemen kabul edemeyebilirim.
4) Kin tutmam.
5) Kıskançlıkla bakan, aşağılık kompleksi olan insanları çok çabuk analiz eder ve genellikle uzak dururum. Kendimi negatif düşüncelerden soyutlarım.
6) Spor yapmayı çok isterim ama aslında müzmin tembelim..Yinede bana belli olmaz, bazen de spor delisi olabilirim.
7) Annemin sözlerinden çok etkilenirim. Annemden korkarım. Neden bilmiyorum, öyle despot bir hatun değildir. Sanırım ben ilk çocuk olduğumdan emirleri yerine getirmeye şartlanmışım.
8) Sevmediğim insanlara karşı nazik olamayabilirim. Genelde suratlarına bakmam.
9) Mutluysam ve rahat hissediyorsam çok güzel şarkı söylerim. Küçükken şarkıcı olmak isterdim.
10) Kardeşim tiyatro bölümü son sınıfta, bazen onu kıskanıyorum. Çünkü bende yetenekliydim ama değerlendirmedim. Ama yinede onun adına mutluyum. Çünkü o bu bölümde okumak için çok savaş verdi, bende onun sahip olduğu cesaretin yarısı yok.
11) Kocamı çok seviyorum. Bazen gözlerine bakarken eridiğimi hissediyorum. Ve bu sevginin her şeyin ötesine geçtiğini zannediyorum. Korkuyorum...

Cevaplarımın hepsinde çok dürüsttüm. Umarım beğenirsiniz. Şimdi benim soru yazmam ve 11 kişiyi mimlemem gerekiyor...
Sorular:
1) Blog yazmaya nasıl karar verdiniz?
2) Kariyer mi, Aşk mı?
3) Burcunuz nedir? En sevdiğiniz burç özelliğiniz?
4) Kitap okumayı sever misiniz? En son hangi kitabı okudunuz?
5) İnternetten edindiğiniz arkadaşlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
6) Aile mi, arkadaş mı?
7) Kedi mi, köpek mi?
8) Bir fırsatınız olsa en çok kiminle tanışmak isterdiniz?
9) Alışveriş delisi misiniz?
10) Sizi en çok mutlu eden şey nedir?
11) Şu anda nerede olmak isterdiniz?
 Mimlediklerim;
 
Sonra da sizin 11 kişiyi mimlemeniz gerekiyormuş. Kolay gelsin. İyi eğlenceler...

1 yorum:

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...