Temmuz 03, 2013

ZORETANİN İLE 18. HAFTA

Bu hafta hasta olmam sebebi ile çok zor geçti, geçiyor. Daha iyileşemedim. Burnum tıkalı ve boğazım hala iltihap içinde.
Zoretaninin neden olduğu burun içi kuruluğu, hastalıkla birleşince tam bir işkenceye dönüştü. Burnum nasıl acıyor, anlatamam.
Dudaklarımda iyice fenalaştı. Ağzımdan nefes aldığım için olabilir. Blistex vs.. kar etmiyor. Sürdüğüm an kuruyor dudaklarım. Bir haftada bir adet blistex bitti.
Onun dışında kas ağrılarım aynen devam ediyor. Doksan yaşında gibi hissediyorum.
Ama moral yüksek. :)))) Bana hiç bir şey olmaz. Ne de olsa yüzdüm, yüzdüm kuyruğuna geldim.:))
Herkese geçmiş olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...