Nisan 17, 2013

DECO # 8

 Bu hafta Deco bölümünde Coca-Cola'nın yanında promosyon çıkan bu kutuyu nasıl değerlendirdiğimi göstermek istedim. Atomu parçalamadım :)) öyle çok yaratıcı bir beklenti oluşmasın.
Coca-Cola reklamı yapmaya çalışmıyorum, öyle gibi gözükse de. Eşim çok sevdiği için alıyoruz. Ben uzun zamandır hiç tüketmiyorum. Zararlarının farkında olsak da eşim alıyor. Bende Coca-Cola'nın nostaljik ürünlerini beğeniyorum. Şişelerini biriktirmiştim mesela.Çocukluğumda Samsun'da fuardaki çay bahçesinde cam şişede kola ve kağıt pipet verirlerdi. En büyük eğlencem babamın elinden tutup fuarda gezmek ve cola içmekti. :)) Bu kutuyu da görünce madem alıyorsun şu promosyonlu olanı al dedim eşime ve bu güzelliğe sahip oldum.
Gördüğünüz gibi kahve, bitki çayı ve poşet çayları saklıyorum bu kutuda. İyi bir değerlendirme olduğunu düşünüyorum. Böyle pratikte oldu, hepsi bir kutuda.
Sizce nasıl olmuş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...