Mart 13, 2013

WATSONS ALIŞVERİŞİ

 Bugün ki ilk postumda da belirttiğim gibi cildim kurumaya başladığı ve hassaslaştığı için eski cilt bakım ürünlerimi kullanamamaya başladım. Bende pazar günü arkadaşımla buluşunca, oturduğumuz cafenin hemen karşısında da Watsons olunca; ''Fırsat bu fırsat Nugi, Watsons'a koş'' dedim. Dünya kadınlar günü sebebiyle bazı ürünlerde % 50 indirim vardı. Mağazaya girmemle bu üç güzeli alıp çıkmam toplam on dakikadır. Böyle de hızlı alışveriş yaparım.
 Bu üç güzeli toplam 26 TL'ya aldım. Fiyat mükemmeldi. Kendileri de oldukça mükemmel. Marka tercihlerini mağazadaki görevli yaptı aslında ama bende güvendim. Memnunum.
 Nivea çift etkili göz makyaj temizleyici, içinde mavi kantaron yağı olan bir ürün. Kullanmadan önce iki ayrı bazın birbirine karışması için iyice çalkalamanız lazım. Pamuğa bir miktar döktünden sonra pamuğu gözünüzün üzerinde tutun ve 30 sn sonra ovalamadan pamuğu kenara doğru çekin. Ben böyle yaptım ve makyajımın hepsini bir çırpıda çıkardı. Memnunum yani.
 Nivea kuru/hassas ciltler için yüz temizleme köpüğü, güzel fakat ben derinlemesine temizleyen, yüzümü kazıyan ürünlere alışmışım ya, basit geliyor. Sanki temizlemiyor. Bu benim kuruntum eminim. Böyle olması gerekiyor. Sonuçta hassas ciltler için üretilmiş. Tek sevmediğim Nivea'nın o kendine özgü kokusunu içermesi. Nivea deodorantları da böyle kokar. O koku bende alerji yapar, burnum tıkanır. O yüzden nivea ürünü almam pek ama bu sefer nasılsa aldım. Neyse ki koku yoğun değil, yoksa kullanamam.
Son olarak Olay marka canlandırıcı tonik aldım. Bu tonikte benim alıştığım toniklere göre epey farklı. Ben yağlı cilt sahibi olarak alkollü ve salisilik asitli tonikler tercih etmişimdir. Bu tonikte ikisi de yok elbette. Bu yüzden farklı geldi. Cildimi tahriş etmedi, gayet güzel. Ama dediğim gibi ben cildimin yağlı olmamasına alışamadım ne de olsa kaç yıldır yüzümden yağ arıtıyorum. Neredeyse günde 1 lt yağ çıkardı yüzümden :DDD
Fiyat performans oranına gelecek olursak, tabiki de mükemmel. Hem % 50 ucuz, hem de güzel ürünler. Watsons indirimlerini kaçırmayın beyler bayanlar...

3 yorum:

  1. canım nivea nın o kon-usunu bende hiç sevmem :) hatta niveadan tüksindim ürünleride hiö işime yaramadı bitirmeye çalıştıklarım var hiç aılmamışı var artık nıvea adına bıle bakmıyorum mesela sevmedıgım bır marka halıne geldı :/ neyse sen de bendensın azıcık :) bı benmı alısverıs yapmadım dunya kadınlar gununde yahu :D gırdımde dukkanlara ama almadım yokluk vayy yokluk :D hahaha yaa valla ben bıurıktırmeyı sevmıyorum bıtırmeyı sevıyorum elımdekıler bıtmelı once:D sadece lazım olanları alıyorum onuda 7 marttta almıstım hala gelecek ama :) yanıı alısverıs yapmadım kendıme hastayım :P :D hahah bu arada bende acaıp yaglı cılde sahıbım sınır gelıyor :D

    YanıtlaSil
  2. ben ilaç kullanmadan önce neutrogena'nın yüz yıkama jeli ile toniğini kullanıyordum ama dediğim gibi yüzümü tahriş ediyor artık. yoksa bitirirdim o ürünleri. ayrıca tavsiye ederim tonik salisilik asitli olduğundan cildin yağını alıyor.

    YanıtlaSil
  3. yves rocherden bır tonık aldım gelsın dıye beklıyorum netten almıstım :/ ondada varmıs salısılık asıt evet arastırdım ovuyorlar ama ısın kotu tarafı cıldımde ınce tahrıse yatkın dıkatlı kullanmalıyım yanıııı. yarınsehır dısına cıkıcam gıtmeden gelse artık. kozmetıkde daha cok bıtkıselk ıcerıklı olanlara yoneldım o nedenle her markaya bulaşmıyorum ama arkadasım neutrogena ürünlerini kullanıyor bazen memnun bazen degıl devam edıyordu :)

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...