Mart 02, 2013

TEK KİŞİLİK KAHVALTI KEYFİ

 Eşim hafta sonu çalıştığı için tek başıma kahvaltı ediyorum. Hafta içi serviste kahvaltı faslını beyaz peynir ve kepek ekmeğinden oluşmuş, kuru bir tostla geçiştiriyorum. Ama hafta sonuna gelindiğinde eşim evde olursa mükemmel kahvaltı sofraları hazırlarım. Bence günün en güzel öğünü kahvaltıdır. Ayrıca bir oğlak burcu olarak kahvaltıda Afrika'nın 6 aylık yiyecek stokunu tüketebilirim.
 Buna rağmen tek başıma olduğum için hafta içi yemek zorunda kaldığım kuru tosta talim ediyorum. Ne yapalım, birileriyle birlikteyken bir ayıya dönüşen iştahım, kendi başımayken bir karıncaya dönüşüyor.
 Bugün ise, hem diyet yaptığımdan hem de sıkıldığımdan kendime böyle bir kahvaltı hazırladım ve afiyetle yedim. Hımm kahvaltıda neler mi vardı? Öncelikle kahvaltının kraliçesi haşlanmış yumurta (Bu arada ben yumurtayı çok severim, dört yaşında iken bir oturuşta altı yumurta yemişliğim var.), balparmak'tan bal, iki adet Jumbo yeşil zeytin, roka, beyaz peynir, bir tatlı kaşığı kapari, üç masum dilim uno kepek ekmeği ve taze sıkılmış meyve suyu.
Taze sıkılmış meyve suyumuzun muhteviyatı şöyle; iki adet portakal ve bir adet kivi. Herhalde kahvaltı menüm diyetisyene gitmemiş ama kafasından uyduruk diyet yapan birine uygundur.:)) Herkese keyifli bir hafta sonu ve aile ile birlikte yapılan kahvaltılar dilerim.

P.S: Şimdi keyfin ardına temizlik yapacağım ama sonrasında kendime cappucino yapıp sizlere son okuduğum ve bitirdiğim kitaplardan bahsetmek için geri döneceğim.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...