Mart 01, 2013

KIRMIZI

Evime en yakın alışveriş merkezi Ankamall olduğundan (yürüyerek 10 dk) genellikle orada oluyorum. Bu bebeği eşimle buluşmaya giderken mağazanın vitrininde gördüm. Çok acelem vardı, hızla yürürken yan gözle virtinlere bakıyordum. Derken birden abs devreye girdi. Ben anında mağazanın içinde bu çantaya bakarken buldum kendimi...:)))
Alışveriş yapmak benim için sıkıntıdır. Mağazaya girer x ışınlarımla etrafımı tararım, gözüme çarpan bir şey yoksa çıkarım. Asla ama asla reyonları tek tek gezmem. İlgimi çeken bir şey varsa önce bana uygunluğuna, sırasıyla bedenine, dokusuna, rengine ve fiyatına bakarım. Fiyat son sırada geldiğinden, eğer hoşuma gitmiş bir şey ise fiyatını önemsemeden direkt kasaya yönelirim. Maymun iştahlı olmadığımdan ve de zor beğendiğimden fazla giysim yoktur. O yüzden parası hiç sorun olmuyor. Yalnız en hızlı alışveriş yapan kadın da benim sanırım. Çarşıda pazarda alacağımı alır, işimi bitirir, hadi güle güle derim. Hiç mağaza gezerken görülmedim hatta.
Bu çantayı satın almam da 5 dakikamı aldı. Gördüm, beğendim, dokundum, inceledim, fiyatına baktım ve kasaya yöneldim. Şansıma da çok ucuzdu. Sanırım beni en çok rengi cezbetti. En kötü huyum da sevdiğim şeyi sürekli kullanmak. Aldığımdan beri benden ayrılmadı. Arada değiştirsem hoş olacak ama yapamıyorum...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...