Mart 05, 2013

DECO # 3

Benim evde olduğum zamanlar vakit geçirmeyi en çok sevdiğim yer salondur. Her ne kadar eşimle beraber çalışma odasında takılsak da ben yalnızken hep burada oluyorum.


Salonumuzda pastel renkler ağırlıklı. Koltuk takımı, perdeler, halı ve duvarın rengi aslında tamamen tesadüf. Hiç biri birbirine uygun olsun diye alınmadı. Ama nasıl olduysa duvarın rengi bile tuttu. Biz kiracıyız ve bu evi şans eseri bulmuştuk. Şanslı olmam burada da işe yaradı. Ben iş için Kırıkkale'ye gittiğimden dolayı evin Samsun yolu üzerinde olması gerekiyordu. Samsun yolu üzerinde de oturmak için pek güzel semt yok, olanlarda ise Aydınlık gibi; genellikle öğrenciler oturuyordu. Ne yazık ki o evlerde pislikten geçilmiyordu. Burası çok güzel, ev sahibimiz Ispartalı çok harika insanlar.
Sehpanın üzerindeki narları Pelin aldı. Canım arkadaşım renk kattı salonumuza.
Ben şimdi kahvemi yudumluyorum pencerenin önünde, birazdan günlük huzur dozumu almış olarak okula gideceğim. Evet, bugün okul var. Doktora dersleri başladı. Şans dileyin bana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...