Şubat 20, 2013

LİMONLU PASTANIN SIRADIŞI HÜZNÜ

           “Açık olmak gerekirse yediğim ilk lokma nefisti. Serin, derin, koyu bir şeker girdabının kuşattığı narenciyeyle pişmiş sıcak pasta hamurunun hafifliği.Fakat dışarıda hava kararıyordu ve o ilk lokmayı yutarken, o ilk izlenim yiterken içimde belli belirsiz bir kıpırtı, beklenmedik bir tepki hissettim…”
          “Annemin yaptığı güveçte orkinostan artanlara, İçi yarı boş, dedim. Babamın yaptığı hazır karamelalı pudingten bir kâsede kalanı ağzıma doldurdum, Korkunç! dedim. Babamınki o kadar dalgın ve savruktu ki, herhangi bir tat bile tespit edemedim. Algılarım yalnızca annemin yemekleriyle sınırlı değildi ve üstünden geçilecek çok şey, adeta bir bilgi sağanağı vardı…”
Tatlı mı tatlı bir arkadaşım, bu kitabın tanıtımını facebookta görmüş ve bana uygun olacağını düşünmüş. Buradan tekrar teşekkür ediyorum Z'ye... Kitap Can Yayınları'nın yeni çıkardığı bir diziymiş. bu linkte satış fiyatına ve kitap hakkında gerekli bilgiye ulaşabilirsiniz. Ben hemen satın alıyorum, okuyunca yorumlarımı yazarım...Şimdiden keyifli okumalar :))))

(Fotoğraf facebook Can Yayınları sayfasından)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...