Şubat 22, 2013

DECO # 2

Daha önce böyle bir seri yapmak istediğimden bahsetmiştim, evime aldığım objeleri paylaşmak istedim. Belki buradan görüp, örnek alan veya nereden alabileceğini öğrenmek isteyenler olur. Fotoğraflarda gördüğünüz kaseleri eşimin öğrencisi benim için Ankamall'daki Venessa mağazasından almış. Hitit döneminden kalma eserlerden örnek alınarak çalışılmış. Benim evimde nazar boncuklu veya mavi renkli objeler fazlaca bulunmakta. Bu yüzden bunları görünce çok mutlu oldum.

Ben bu objeleri salondaki orta sehpanın üzerine koyuyorum, içine de gördüğünüz gibi çikolata kaplı kahve çekirdeği  ve çakıltaşı :)) koyuyorum. Misafirler geldiğinde hemen alıyorlar oradan atıştırmak için... Çok güzel oluyor. Hem tatlı yiyip, tatlı konuşuyoruz, hemde kendi evlerinde gibi rahat hissediyorlar...
Venessa'da çok farklı ve güzel objeler var, yolunuz düşerse bir gezin, hediyelik alın mesela... Akrabalara, eşe dosta duyurulur :DDD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...