Şubat 12, 2013

DÜN AKŞAM:))

 Dün akşam iş çıkışı kardeşlerimle buluştuk. Ankamall'a  gittik. Artist kardeşime mont almak istiyorduk ama önce ben çok aç olduğum için yemek yedik. Ben Ankamall'a gidince yalnızca ''Dede Köfte Döner'' de yerim. Çünkü kocaman ve çok çeşitli bir salata menüsü var. Salata yiyerek en azından kendimi rahatlatıyorum. :)))
Yanında dede köfte alıyorum. Biz eşimle gidince ikimiz paylaşıyoruz çünkü bende kolestrol problemi var. Bu yüzden et porsiyonlarımı azaltmak iyi oluyor benim için. Dün de kardeşimle paylaştık. Dede Köfte'yi herkese tavsiye ediyorum, gerçekten çok lezzetli. Fotoğraflarını bulamadım, bir gün tekrar gittiğimde çekip paylaşırım.

Yemeği yedikten sonra Ekol'e gittik. 3 ay önce kendime kısa bir kaşe kaban almıştım.Kardeşime de uzun kaşe bir kaban aldık. Ben Ekol'ü çok seviyorum. Hem çok kaliteli hem de şık. Genelde biraz pahalı fakat bu aralar indirim çok her yerde.


Benim aldığım kaban buydu.


Bu alışverişten sonra Flormar standına uğramazsak çok ayıp olurdu. Biz de es geçmedik ben kırmızı be koyu gri mat oje aldım. Kardeşimse kırmızı ve koyu yeşil mat oje aldı. Mat ojenin tırnakta duruşuna bayılıyorum ama kardeşim sürdükten sonra şunu farkettik ki; mat oje yalnızca manikürlü tırnakta güzel duruyor. Simli ya da sedefli açık renk ojeleri manikürsüz tırnakta kullanıp, idare edebilirsiniz amamat oje kesinlikle olmaz. Tırnaklarınız bakımsız ise tahta kalemle boyanmış gibi duruyor. Fiyatı 3.50 TL'dir.
Bu fotoğrafta benim aldığım iki renk de görünüyor.

(Fotoğraflar ekol online ve gittigidiyor.com 'dan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...