Şubat 13, 2013

ŞUBAT AYI ''VANİLYA CLUB'' KUTUSU


Vanilya Club Şubat Ayı kutusu geçen hafta geldi. Ben fotoğraflarını çekip, iş yerine getirip yayını hazırlayana kadar da bugüne geldik. Fotoğraflar için üzgünüm. Yüksek lisans derslerimden biri de fotoğrafçılıktı ama ben bir şey öğrenememişim belli ki!!! Neyse idare ediniz artık :))


Bu kutunun genel görünüşü. Keşke her ay farklı bir renkte olsa kutu, çünkü ben bu kutuları değerlendirmeyi düşünüyorum. Olmadı kaplarım. Değerlendirince de fotoğraflarını yayınlarım pek tabii  :)))))))


                             Kutuyu açınca beni bu keçeden yapılmış kalp karşıladı. Çok mutlu oldum.


                                   Bu fotoğrafta da kutunun içinden genel bir görünüm var.:)))



 Givenchy, Dahlia Noir adında yeni bir parfüm üretmiş. Bence kokusu güzel ama satın alabileceğim kadar güzel değil.



                                 Azzaro, çok ama çok güzel kokuyordu. Eşime almayı düşünüyorum.
Bu deneme boy rujların rengi çok güzel. Henüz sürmedim, belki 14 şubat'ta denenebilir. Yalnız o ruj benim yalnızca alt dudağıma yeter. Tamam arap bacı kadar büyük değil dudaklarım ama yinede yeteceğini sanmıyorum. Denediğim de dudağımda yapış yapış bir his bırakmazsa bu rujlardan 3'ünü de almayı düşünüyorum.
 
Betty Boop ruju çok tatlı, kavun-çilek tadında ve rengi çok güzel. Geçen sene saçımı kestirdiğimde arkadaşım Ateş, beni Betty Boop'a benzetmişti. Bu yüzden çok sevindim bu ruju gördüğüme. Fakat ne yazık ki küçük kardeşe kaptırdım. 


Bu üründe yaşlanma karşıtı bir nemlendirici, ben bir haftadır deniyorum. Nemlendirme özelliği iyi ama ben hala ergen cildine sahibim daha ne kadar gençleştirir bilemiyorum.

Alessandro mini boy oje. Bu renk oje vardı bende. Bence çok güzel, tavsiye ederim.
 

Bu ürün kutudaki en güzel üründü. Makyaj altı kremi. Yani makyajın üstüne pudra sürmek yerine, altına bu kremi kullanıyorsunuz. Bence güzel bir ürün. Ürünle ilgili yorumlarda gayet iyi. 40 ml'si, 40 TL.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...