Ocak 22, 2013

Laz Bombası

 Bu ürünü babam Eskişehir'den getirdi. İlk duyduğumda inanamadım. Nasıl yani, laz bombası da  nedir dedim.
 Laz bombası acı bir içecek. Özel işlem görmüş kırmızı lahana, su, limon sosu, sarımsak, tuz ve acı biberden oluşmakta. Henüz tadına bakmadım ama babamın yorumu şöyle; ' ağzı yakmıyor fakat boğazda tatlı bir acılık bırakıyor.' '' Tatlı bir acılık'' bu nasıl bir hazdır :DD Bir an önce denemem gerek... deneyince yorumlarımı yazarım...
Bu arada şişenin üzerinde şunlar yazılı, aynen aktarıyorum:
HABUNU OKUMADAN İÇMEYİNUZ
Ürünün hammaddesi lahanadur.
Şişeyi kafaniza tikmeyinuz.
Tikersenuz, yanarsinuz.
Yananlardan firmamuz sorumlu değildur.
Uşaklarun erişemeyeceğu yerlerde muhafaza edinuz.
Uşaklaru yakmayinuz.
SOĞUK İÇİNUZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...