Kasım 03, 2014

15 HAFTA 4 GÜN :)

 Geçen hafta cuma günü kontrolüm vardı. Üç hafta aradan sonra çok iyi geldi bebeğimizi görmek, cinsiyetini de kesinleştirmiş olduk. Doktorumuzun 12 haftalıkken öngördüğü gibi erkek olacak yavrumuz. Ben kız olsa da çok sevinirdim ama içime hep erkek doğduğu için biraz yadırgayabilirdim. Nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama hamile olduğumu öğrenmeden önce biliyordum ve oğlum olacak diyordum. Neden ve nasıl bilmiyorum. Hatta teste inanmayan eşime ''sen inanmayabilirsin ama oğlumuz bizimle'' demiştim de çok gülmüştü. Ama naber son güldüm iyi güldüm. Ahahahahah :DDD Fakat bu kadar kesin ve net hissetmiş olsam da içimde hep bir bit yeniği de var cinsiyetle ilgili, bu yüzden bir süre daha isim düşünmüyorum. :) (Yukarıdaki fotoğrafta yüzünü gösterdi bebeğimiz, anlayamayanlar için gözlerini okla işaretledim. Anneye çektiği belli koca gözlü tosun)
 Burada da kulağı ve burnu çok net görünüyor. Doktor burnunu gösterdi ve eşimle bana bakıp bebeğin burnu sana benziyor dedi. Bu duruma eşim biraz bozuluyor ama çaktırmıyor bence. Gerçekten de burnu, gözleri, kafa şekli şimdilik ben bakalım doğunca kime benzeyecek. Gerçi bunun da pek önemi yok, kime benzerse benzesin o benim canımdan bir parça. Hem eşimi de beğenip seçtim öyle değil mi? O zaman oğlum kesin yakışıklı diyebilirim. :D Ne de olsa her bebek annesinin gözünde dünyanın en tatlı bebeği. :)
Dün ekler aşerdim ve ortalığı birbirine kattım. Hastaneye eşimin yengesini ziyarete gitmiştik, çıkışta eşimin ailesine gidiyorduk, arabada birdenbire ekler ekler diye sayıklamaya başladım. Ekler, pastane diyorum, eşim de dalga geçiyorum sanmış çünkü ben o tarz yiyeceklerden hiç haz etmem. Sevmem ve sağlıksız bulurum. :D Ama birdenbire aklıma düştü. Tabii eşimin ailesi Batıkent'te Gimsa yakınlarında oturduğu için güzel bir pastane bulamadık ve ben o kalabalıkta gimsaya girmeyi göze aldım. Eşimle gimsaya yürüdük, ekleri aldık ve tam 40 dakika kasada sıranın bize gelmesini bekledik, üstelik beklediğimiz ekspres kasa sırasıydı. Bu arada ben dayanamayıp bir tane ekleri sıra beklerken yedim. O sırada şöyle bir anons işittik; ''Değerli müşterilerimiz lütfen kasadan geçirilmemiş ürünleri mağaza içinde tüketmeyiniz'' Ben de bu taş banaydı galiba ama hamileyim hiç bir güç beni bu ekleri yemekten alıkoyamaz dedim. :D Sonra eve geldik ve ben gimsanın eklerini hiç sevmediğim halde tam altı tane daha yedim ve her aşerdiğim yiyecekte olduğu gibi yerken hüngür hüngür ağladım. Kayınvalidem ve misafirleri ben ağlarken gülmekten yerlere yattılar. Ne yapabilirim elimde değil. Bu ağlama olayını daha sonra detaylı anlatırım. Çünkü kimseye böyle bir şey olduğunu sanmıyorum. :D Bu arada gimsada küçük ekler pastalardan vardı ve tatları çok yavandı. Halbuki ben uzun ve kreması dolgun olanlardan istemiştim. En kısa zamanda bir liva ziyareti gerçekleştirmeli. :)
Çok korkunç bir bel ağrım var, beni çok yoruyor, koca göbekli olmanın zorluğu. Daha bu haftadan voleybol topu kadar karnım var. Ama bacaklarım ve kollarım çöp gibi. Hayırlısı olsun dokuz aylıkken yüzümün üstüne düşmemek için arkama ağırlık bağlarım :D Dua edin bize. Allah tüm hamilelere sağlık ve güzellik versin. :)))

4 yorum:

  1. Çok mutlu oldum bu güzel habere :) Allah bir solukta ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin oğlunu :) Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, darısı tüm isteyenlerin başına :)

      Sil
  2. ye tatlıyı doğur hakkıyı!!!!! :)

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...