Eylül 10, 2013

ERA BALIKÇI VE TAVUK ŞİŞ

Bu başlıktan balıkçı reklamı yapıyorum sanmayın:DDDD Era balıkçı fotoğraflarda gördüğünüz elektrikli ızgara. Geçen sene düğünden önce babam hediye etmişti. Rengini kırmızı almayı da unutmamış, canım babam.:)) Kiralık bir evde oturduğumuz için mutfağımız biraz küçük bu yüzden bu ızgarayı  tezgâhta tutamıyorum. Mecburen dolaplardan birine tıkmıştım ve hiç kullanmadım. Aslında annemlerde de var ve neredeyse her gün kullanıyorlar ama ben bir türlü çıkaramadım. Derken dün evde yemek olmayınca eşimin önerisiyle tavuk şiş yapmaya karar verdik.
Eşimin tarifini gizli tuttuğu meşhur sosuyla hazırladığı tavukları şişlere geçirdik ve bu ızgarada biz çorbalarımızı kaşıklayana kadar pişirdik. Izgara su hazneli ve üstten ısınıyor. Gerçekten dumansız bir ızgara. Tefal'in ızgarasından iyi pişiriyor. Tecrübeyle sabittir yani:))
Yalnız evde metal bir şiş olmadığı için tahta şişlerimizin ucu yandı ama önemli değil.

Tavuk şiş restoranlarda yediğimizden farksızdı. Tavsiye ederim. "'Era balıkçı''yı Kocatepe Beğendik'te ya da internette bulabilirsiniz.  

5 yorum:

  1. Bunun benzeri bizde de var hem e çokkk eski ama süper işe yarıyor. afiyet olsun gençler:)

    YanıtlaSil
  2. böyle pratik aletler bence çalışan bayanlarda hayat kurtarıyor.
    Afiyet olmuş belli:)

    YanıtlaSil
  3. bizde normal elektrikli ızgarası var aynı markanın ve gercekten cok basarılı bır urun son zamanlarda orda burda gormeye basladım fıyatları artmıs ama ;)
    tarıfını vermeden nasıl yapalım tarıf ısterükk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaya sarayım izin verirse sana özel olarak tarifini veririm:)))

      Sil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...