Ağustos 26, 2013

EN KEYİFLİ PAZAR KAHVALTISI :))

İnsanlar birbirini severse nasıl da sürekli bir araya gelmek istiyor. Bizde birbirimizi seviyoruz. Gulchine, Bedia (isimlere tıklayarak, arkadaşlarımın bloglarını ziyaret edebilirsiniz)ve Nugi üçlüsü olarak çok iyi anlaştık. Bu dördüncü bir araya gelişimiz. Bu sefer Hamam önü'nde bir cafe seçtik. Bu konularda deneyimli sayın gurmemiz Gulchine sayesinde burada oturduk. Cafenin ismi ''hipokrat''. Hastanelerin çok yakınında olmasından kaynaklı sanırım. 
Menüde serpme kahvaltı olarak iki kişilik seçenek vardı. Biz serpme olmasını tercih ettik. Ben kahvaltı tabaklarındaki dayatmaları sevmiyorum. Çünkü hiç reçel yemiyorum. Hatta kahvaltılık olarak en çok tükettiğim peynir. O yüzden çok adaletsiz geliyor. İki kişilik serpme kahvaltı 26 TL idi. Biz yanına melemen ve patates kızartması istedik. Melemene hiç gerek yokmuş. Zaten pek de beğenmedim. Patates kızartması ise müthişti.
Bu fotoğrafta Bedia ve Gulchine'i görüyorsunuz. Yüzlerinizi kapatmak hiç içimden gelmedi kızlar ama kapatsam daha iyi olur dedim. Çünkü çok masum ve tatlı gülmüşsün Bedia, sabah uykulu halin buysa sana aşık olabilirim. Sen de Gülchine hanım benden daha güzel görünüyorsun ama unutma ki ben kainat güzeliyim.:))))) 
Bendeniz de öğleden sonra başka bir yere gidecektim. Yeni bir öğrencilik. ;)) Detayları sonra paylaşacağım. Çok güzel zayıfladım bu arada ama hala göbeğim var ya ne deyim. Üzerine kahvaltıyı da hüplettim. Cafenin  güvenlik kamerası da bana dönükmüş, bittim ben...Rezilim
Serpme kahvaltıda: sahanda yumurta, domates, salatalık, beyaz peynir, kaşar peyniri, kızarmış sucuk, salam, zeytin ve sınırsız çay vardı. Canım Gulchine'cim simit te almış. Kahvaltı tam misti.



Ben mekandan memnun kaldım. Çay da oldukça güzeldi. Hesap 44 TL tuttu. Hizmet iyiydi ama garsonlar azıcık garipti. Eh o kadar olsun, alışkınız biz bu tiplere. ;))
Kahvaltıdan daha güzel olan ise bizim sohbetimizdi. Hayat ve seçimler üzerine doyurucu bir sohbetti. İşim olmasa akşama kadar o masada çay içerek otururdum. Teşekkürler kızlar.:)) Kocaman öpüldünüz...

4 yorum:

  1. :) teşekkürler nugicim ya :D biliyosun uyanmamla oraya gelmem arasında 55 dk vardı :D bende çok keyif aldım yakın zamanda yine patlatırız bir sohbet daha ;) kainat güzelisin evet ama herkese söyleme nazar değer;) öperim kuzum:*

    YanıtlaSil
  2. Beidayla biz kaç çay içtik sayamadım bile, kahvaltı ve sohbet her ikiside bence memnun ediciydi:) yine yapalım hep yapalım..

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...