Ağustos 02, 2013

AÇIKLAMA :)

Dün sizlere bir süre burada bulunamayacağımla ilgili bir not yazmıştım. Biraz açıklayayım dedim. Ben şu anda çalıştığım kurum adına bir proje hazırlıyorum. Projeyi hazırlama sürem kısıtlı ve hazırladığım yer kendime ait bir bilgisayara sahip olduğum bir yer değil. Üstelik sabah sekizden akşam beşe kadar hiç durmadan proje hakkında kafa patlatıyoruz. Benim kafa patlamak üzere gerçekten. Fakat çok da eğlenceli. Yeniden sadece düşünerek bir şeyler yapmak çok hoşuma gitti. Düşünmeye, düşünmeye ilk düşündüğüm an yordu beni tabii. Ama alışınca bir daha duramam gibi geliyor. Doktora yaptığım için de bu projenin bana çok katkısı olacak. İleride daha büyük adımlar atmama yardımcı olacak. Bu yüzden bu aralar buna uğraşmam benim için çok iyi. Fakat arada uğramaya çalışacağım. Bloğumsuz yapamam ben. Özlerim buraları. Peki siz de beni özler misiniz?
Bayramda görüşebileceğimizi sanıyorum. Öpüldünüz...Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Kolay gelsin canim, insanin tam anlamiyla beynini yorarak calismasi gercekten herzaman denk gelmiyo ve yorucu oluyor. Hadi bakalim cok calis buyuk sdam ol. Beyim bedava neticede:))

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...