Temmuz 07, 2013

AFTER EARTH

 Perşembe akşamı bu filme gittik. İki ya da üç hafta önce televizyonda fragmanlarını görünce çok heyecanlanmıştım. Bu yüzden vizyona girer girmez gecikmeden gittim. Filmde Will Smith ve oğlu Jaden Smith beraber rol alıyor. Daha önce de ''Umudunu kaybetme'' olarak Türkçe'ye çevrilen bir filmde beraber rol almışlardı. Ben o filmi çok beğenmiştim, bu yüzden bu filmin de aynı olacağını düşündüm.  
Ne yazık ki, bu film beklentilerimi kesinlikle karşılamadı. Bir kere Will Smith oğlunu görücüye çıkarmış. Kendi emekli olmuş, artık oğlu oynayacakmış filmlerde...:)) Şahsen ben bunu anladım. Filmde Will Smith kös kös oturuyor, oğlu koşturup duruyor. Ben oğlunun oyunculuğunu da hiç beğenmedim. Annesi veya babası oyuncu, şarkıcı, müzisyen vs... diye oğlu ya da kızı da aynı yeteneğe sahip olamaz ne yazık ki. Fakat bunu anlayabilen bir sanatçı henüz göremedim. Bazen zorlamamak gerekir. 

 Ayrıca film düşük bir bütçe ile çekilmiş olmalı ki Dünya'da yaşamayan ve başka bir gezegende şimdiki zamandan 1000 yıl sonraki bir zamanda yaşayan insanların uzay gemilerinde otomatik kapı muşambadan yapılmış. Hatta muşamba kalın gelir, bildiğiniz duvar boyarken falan kullanılan hışırdan yapılmış.:DD Filmi izlerken uzun süre o muşambanın ne olduğunu anlayamayanlar oldu.
Ben filmde yalnızca yeni teknoloji sağlık aletlerini ve çocuğun kıyafetini beğendim. Kıyafeti renk değiştirip duruyordu. Böyle bir kumaş olsa süper olurdu yani.:)) Eskiden renk değiştiren tişörtler vardı gerçi, ne oldu onlara?
Efendim, bu film için sinemaya gidip boş yere para harcamayın. Oturun mısır falan patlatın, öyle film izlemek için izleyin bu filmi.
Not: Batıkent'te bulunan Atlantis isimli sitenin sinemasında şöyle bir kampanya var. 10 adet sinema bileti ve 10 adet mısır 90 TL. Bu biletleri ve mısırları istediğiniz bir zamanda ve istediğiniz bir film için kullanabilirsiniz. Bizim için süper oldu çünkü neredeyse her hafta sinemadayız, bütçemiz sarsılmasın.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...