Mayıs 11, 2013

BEL AĞRISI

Geleneksel 100'üncü bel tutulması etkinliğimiz üç gün önce başladı, siz nerelerdesiniz? Ben her sene yılda iki defa beli tutulan biriyim. Bu hava değişimleri beni belimden tutar, en az iki hafta sallar. Yamuk yamuk dolaşırım. Hatta dolaşamam ama yatamam da. Tam bir eziyet.
Belim ilk defa on üç yaşındayken Bodrum'da yat gezisine çıktığımızda tutuldu. Ondan beridir yat gezisi neymiş, vapura bile binmem. Ben yatta kendimi Titanic'te zannederek kollarımı iki yana açıp pozlar verirken, rüzgar arkadan bana hain planlarını hazırlıyormuş meğerse. Birde Bodrum'un soğuk sularında yüzünce soğuk ve rüzgar birleşip belimi yamulttu. Yattan indiğimde belim yamuktu. Gerçekten sol tarafa doğru eğilmiştim. Sonra üç hafta bengay mı sürmedik, kas gevşetici mi içmedik. Böyle derken sonraki yıllarda mutlaka belim tutuldu. İşe girmeden önce her gün pilates yapıyordum. Sadece o zaman hiç belim tutulmamıştı. Şimdi masa başı çalışanı olarak ve spor yapmayarak zaten buna zemin hazırladım. Belki de vücuduma iyi bakmayarak bunu hak ettim. Çok şükür bu sefer yamulmadım hemen ilaç desteğini aldım ve jel sürdüm, şu anda daha çok sırt ağrısından mustaribim.
Dün Ebru Şallı ile sırt egzersizleri ve gevşeme egzersizleri yaptım. Ama artık nerede üşüttüysem kazık gibi olmuşum. O yüzden bloğuma hiç bir şey yazamadım. Yatıyorum, bundan sonraki iyi dönemlerim için plan yapıyorum. Sporu eskisi gibi hayatıma entegre etmem lazım. Ben biraz düşüneyim, iyileşmeye çalışayım. Sonra planlarımla karşınızda olacağım.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...