Mart 26, 2013

YOĞUN SALI

Kursa Ankara'dan katılanlar olarak Amal ve ben ilk geldiğimiz için can sıkıntısından abuk sabuk fotoğraflar çektik. Deve tabanı tadındaki bu bitkinin adını bilmiyorum ama epey malzeme çıkardı bize. Nasıl çıkmışım? Made by Amal, kendisi hem güzel fotoğraf çeker, hem de güzel renklendirir.
Bugün derse ancak 11'e kadar katılabildim. Çünkü hem derse hem de doktora ilaç yazdırmaya gitmem gerekiyordu. Saat 11'e kadar da sadece aşağıda gördüğünüz şeyi yaptım. Ama bu program çok eğlenceli gerçekten. Ben yaparken çok keyif alıyorum.

Sabah Kırıkkale'deydim ama öğleden sonra Ankara'da doktora dersime katıldım, sonra hastaneye gidip Zoretanin yazdırdım. Sonra Kızılay'a gittim. Kendime yeni cicişler aldım. Ciciş deyince aklınıza kıyafet vs. gelmesin. Benim için okunacak roman demek. Onları da yarın bir gün fotoğraflar, yazarım.
Günün en bomba ve güzel yanı ise bir süredir görüşemediğim arkadaşım Sibelcan'la buluşmaktı. Kendisi beni epeydir boşladı ama bugün arayıp buluşalım mı deyince hepsini unuttum. Birini sevince hiç önemli değil uzun süre görüşmemek, ilişki kaldığı yerden devam edebiliyor. Canımcım yine çok güzeldi, zarifti. Onunla da Leman Kültür'de yemek yedik. Şimdi de sizlerleyim okurcanlar. :))) İşte böyle yoğun koştur koştur bir Salı günüydü benim için ama güzeldi. Teşekkürler Sibelcan...:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...