Mart 20, 2013

YENİ BLOG ŞABLONUM VE DİŞ PROBLEMİ

Öncelikle yeni blog şablonumdan bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır yeni bir şablon arıyordum ve istediğim gibi bir şablon bulamamıştım. Bugün 'Bloghocam'ın şu yazısını okurken, şimdi kullandığım şablonu gördüm. Sağolsun tek tek açıklamış her şeyi. Ve şu anda durum bu. Hayalimdeki tek göz ama doğa içindeki ev ve gözümün önünde dolaşan bulutlar. Oğlak burcu olunca insan hep yüksekte olmak istiyor. Kendimi bir tepeden aşağı bakarken çok rahat ve özgür hissediyorum. Siz nasıl buldunuz yeni şablonumu?
Gelelim diş problemime, dün ki yazımda bahsetmiştim, akşam birdenbire dişim ağrıdı diye. Gece rüyamda da dişimle uğraştım durdum. Malum çürümüş. Günlük diş bakım rutinine her türlü şartta uyan, hatta diş fırçam yanımda yok diye asla bir yerde yatıya kalmayan benim, dişlerim her fırsatta çürüyor. Ben bunu anlayamıyorum. Size bu konudaki titizliğimi şöyle açıklayayım; Benim uykum çok ama çok ağırdır, yanımda top patlasa uyanmam. Genelde işte yorulduğumdan gece fazla ayakta kalamıyorum ve bazen kanepede uyuya kalıyorum. Böyle zamanlarda eşim beni kaldırıp yatağa götürüyor. Bir gün yine uyuya kaldığımda eşim beni uyandırıyor ( Yani o uyandırdığını sanıyor ), ben banyoya gidiyorum dişimi fırçalıyorum, diş ipi ile dişlerimi temizliyorum ve ağız bakım suyu ile ağzımı çalkalıyorum, sonrada gidip yatıyorum. Sabah kalktığımızda eşim bana gece dişlerimi fırçalarken anlattığı şeyi söylüyor ama ben hatırlamıyorum. İnanmazsınız ama hala hatırlamıyorum. Yani aslında ben uyanmamışım ama diş bakım rutinime öyle uyuyorum ki uyurken bile atlamıyorum. Ve buna rağmen dişlerim çürüyor. :((( Ben de dişim ağrıdığından daha diş hekimime son gidişimin üzerinden 6 ay geçmemesine rağmen yine Kırıkkale Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinde Diş Hekimi Ebru Hanımın yanında buldum kendimi. Ebru Hanım çok tatlı bir bayan, normalde Ankara'da aile Diş Hekimimiz Onur Bey'e giderim ama öğleden sonra işe gidebilmek için Kırıkkale'ye gidiyorum. Ben bu zamana dek diş problemlerim için hep özel diş hekimine gittiğimden, hastanelerin durumunu bilmiyorum fakat Kırıkkale Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi gerçekten çok güzel. Çevrede dolaşan insanların garip halleri olmasa özel hastanedeyim diyeceğim. Temiz, düzenli, sistemli ama diş hekimlerinin en iyisi Ebru Hanım bence. Çok espirili, insanı rahatlatıyor ve en önemlisi yaptığı her aşamayı açıklıyor. Normalde benim doktorlarda gördüğüm hastayı küçümseyip, hiç bir şey açıklamamaları. Yahu sen 6 yıl okudun, bende 6 yıl okudum. Ben doktor değilsem bile fen bölümü mezunuyum bu konuları anlayabilecek alt yapım var. Kaldı ki anlayamasam bile beni insan yerine koy ve lütfen birazcık anlat. Bana otur tüm tıp bilgilerini anlat demiyorum ki zaten sıkılırım. İşte bu açıdan Ebru Hanım övgüyü hakediyor. Eğer benim blogumu okuyup da Kırıkkale'de çalışan ya da oturan varsa mutlaka bu merkezi ve diş hekimi olarak da Ebru R. A'yı tavsiye ediyorum. Bu arada dişim fena çürümüş, çürüğü temizledikten sonra ilaç sürüp adını söylediği ama unuttuğum bir madde ile kapattı. İki hafta sonra tekrar yanına gideceğim. Umarım o zamana kadar ağrı yapmaz dişim.
Güzel günler...

3 yorum:

  1. Blog hocamdaki yazı bayağı öğretici gibi görünüyor. Şimdilik şöyle bir baktım ama müsait bir zamanda daha detaylı inceleyeceğim. Ben de bir değişiklik yapmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Şablon güzel evet ama hazır şablonlarda, bir yerini değiştirmek istediğinde zorlanabilirsin.Diş sorunun içinde çok geçmiş olsun..Doğru dişciyi bulmak gerçekten önemli

    YanıtlaSil
  3. hımm olabilir. teşekkürler:))

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...