Şubat 04, 2013

SOFRA DERGİSİ ŞUBAT SAYISI

Ben 3 yıldır sofra dergisine aboneyim ve dergileri sakladığım koca bir kolim var evde, çünkü raflara sığdıramıyorum. :)))
Şubat sayısı geçen hafta gelmiş fakat ben raporlu olduğum için alamadım dergiyi. (kargolarım hep iş yerine gelir, malum evden çok vakit geçiriyorum iş yerinde. Hatta şu anda da işten yazıyorum) Sağolsun bir arkadaşım almış. Bugün teslim etti bana.
Derginin şubat sayısına gelecek olursak; bence bu ay da bir kaç aydır olduğu gibi dergi sönük kalmış, sanki bir şeyler eksik ama anlayamadım. Bana çok ince geliyor, özellikle eski sayılarına baktıkça. Tarifler de biraz kendini tekrarlar nitelikte. Aslında iyi bir kadrosu var derginin ama bu yıl biraz durgunlar sanırım. 14 Şubat dolayısıyla bolca bu temaya uygun yemek tarifleri verilmiş. Bu derginin en güzel yanı tüm tarifleri gönül rahatlığıyla yapabilmeniz. Uyduruk tarifler kesinlikle yok, eğer tariflere uyarsanız iyi sonuç alırsınız. Bu yüzden de  yapabileceğim bir sürü tarif var bu ayki sayıda.
Bu ay deniz ürünlerine oldukça ağırlık verilmiş. Özellikle kabuklulardan birkaç tarif var. Kesinlikle deneyeceğim ama eşim yer mi bilmem.. Kendisi biraz yemek seçer.. Benim gibi ''höst boğaz'' değil tabi herkes...:DD
Genel olarak izlenimlerim böyle, dergide Tülin DOĞRUER sevgililer günü sofrası hazırlamış. Sofraya bayıldım. Acaba ben nasıl bir sofra hazırlasam???
Peki siz sevgililer günü hakkında ne düşünüyorsunuz, hediye alır ya da özel bir şeyler yapar mısınız??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...