Şubat 14, 2013

SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...



Sevgililer gününüz kutlu olsun... Sevgilisi olan veya olmayan herkesin bu günü kutlaması gerektiğini düşünüyorum. Sevmek ve sevilmek çok güzel ama sevmek ya da sevilmek istiyorsanız, öncelikle kendinizi sevmelisiniz. Biraz bencil olun, önce kendinizi sevin, egolarınızdan kurtulun, komplekslerinizi atın, rahatlayın, hafifleyin... Bakın nasıl herkes güzel, kafam güzel, dünya güzel triplerine giriyorsunuz...
Ben bu konuda epey ilerleme kaydettim sanırım. Kafam rahat, eşim yanımda...Bence dünyanın en şanslı insanı benim. Çok mutluyum. Ve herkese mutluluklar diliyorum...:)))) Sevgiyle Kalın :DDD ( Ana haber bültenini kapatır gibi oldum :DD )




Bu arada bu pastayı kardeşim, arkadaşının doğum günü için yapmış. ''Ayıp ta bişe'' yaa, kardeşimi buradan hem kutluyor, hem de kınıyorum... İnsan bir kere olsun ablasına böyle bir pasta yapmaz mı??? Kutluyorum, çünkü pasta çok güzel olmuş, arkadaşı için ince düşünmüş... Canım kardeşim benim, ben seni çok seviyorum... (Bu arada '' ayıp ta bişe'', bir Trabzon nidasıdır. Annem Trabzon asıllıdır. Bu nidayı halamın damadı çok kullanırdı, ben de ondan kapmışım.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...