Şubat 15, 2013

HÜKÜMET KADIN :))

Dün akşam malum sevgililer günüydü, biz bu günü sevsek de çok özel kutlamalara girmiyoruz. Sonuçta her gün sevgiliyiz değil mi? Bence hergün olmalı özel şeyler ya neyse... Biz dün eşimin arkadaşı ve onun nişanlısı ile sinemaya gitmeye karar verdik. Plana göre kız eve geç kalmasın diye her zaman ki gibi Atlantis'e gidilecekti. Ben Kırıkkale'den otobüsle önce Ankamall'a, oradan da metro ile Batıkent'e, oradan da 10 dk yürüyüşle Atlantis'e ulaştım. Pestilim çıktı resmen ama bu beni Watsons'a gitmekten alıkoyamadı. Ve 1 adet sedefli beyaz oje, 1 adet beyaz oje, maybelline mor renkte olan rimel, vücut spreyi, duş lifi, parfüm aldım. Bu arada Watsons'da pazar gününe dek kozmetik alışverişlerinde 1 alana ikincisi yarı fiyatına imiş :))) Kaçırmayın derim...
Gelelim filme... Film gerçekten komikti, bazı yerlerde dramdı ama beni ağlatamadı ki ben çikolatasını yere düşüren şişko adam için bile ağlarım ( Bkz: http://www.youtube.com/watch?v=XaNuB52_Irc ) Eşim filmde bir çok öğeyi yanlı siyasi davranışlar olarak niteledi ama ben öyle düşünmüyorum. En çok hoşuma giden karakter Faruk'tu. Çok güldürdü bizi. Fazla anlatmak istemiyorum, bence izleyin.
Bu arada dün yanımda Pucca Günlük'ün kitabı vardı. Arkadaşın nişanlısına gösterdim, '' Bak, okudun mu?, çok güzellll'' diye, o ne dese beğenirsiniz... '' Ben kitap okumayı sevmem''. Kız yaşça bizden epey küçük diye zaten pek takmıyordum, bu lafı duydum ya iyice küçüldü gözümde. Hayatında hiç kitap okumamış bir de...Nasıl ya? Valla ne bileyim herkesin düşüncesi farklıdır, saygı duymak lazım falan ama ben kitap aşığı olarak böyle cümlelere fazla tepki gösteriyorum. En kısa zamanda ona kitap sevgisini aşılamak lazım. Her hafta bir doz damardan alıştırırım ben onu...Ha Ha Ha Ha :DDDD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...